۰
چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از بین نامزد‌های کشتی کدام‌یک می‌توانند از ۴۴ رأی به اکثریت آرای رأی‌دهندگان برسند. رؤسای هیئت‌های کشتی ۳۱ رأی دارند و در این امر مهم تعیین‌کننده‌اند.

خبرورزشی/ جهانگیر کوثری؛ ویترین مدال‌های طلای کشتی در المپیک و مسابقات جهانی هنوز ایران را در میان قدرت‌های بزرگ جهان نشان می‌دهد. کشتی‌گیران ما در آمار‌های باقی‌مانده تاریخی هنوز جزو نامداران این رشته به حساب می‌آیند. از الکساندر کارلین بزرگ روس‌ها که سه طلا و یک نقره در المپیک دارد تا الکساندر مدوید، مرد سه مدال طلای المپیک و کارل وسترگرن سوئدی با سه مدال طلا بعد نوبت به یلان ما می‌رسد و یک فنلاندی و یک ایتالیایی و بومگارتنر آمریکایی. حالا ما سوریان را با یک مدال طلای المپیک و شش مدال طلای جهانی و عبدا... موحد را با یک مدال طلای المپیک و ۵ مدال طلای جهانی داریم.
این استواری در کشتی را باید حفظ کنیم و خوشبختانه نسل پهلوان‌پرور ما خالی از استعداد نیست و امروز حسن یزدانی می‌تواند به دنبال سوریان و موحد بیاید و در المپیک برای ما یک رکورد بزند. برای شکل دادن به روند خواسته‌ها مدیریت و طراحی کشتی مهم است و فدراسیون کشتی در رأس این اهداف نیازمند یک مدیر واقعی است که باید روز ۲۶ تیر انتخاب شود. کدام مدیر؟ آشنا به مدیریت که تجربه آن را داشته باشد. تحصیلات داشته باشد. کشتی را بشناسد. اهمیت تاریخی و ملی آن را درک کرده باشد. دلش با کشتی باشد و بسوزد و اشباع از محبوبیت و مسائل مادی باشد. اخلاق‌گرا باشد و... از بین نامزد‌های کشتی کدام‌یک می‌توانند از ۴۴ رأی به اکثریت آرای رأی‌دهندگان برسند. رؤسای هیئت‌های کشتی ۳۱ رأی دارند و در این امر مهم تعیین‌کننده‌اند. اگر نگاه تمام استان‌ها به کشتی یکسان باشد رقابتی صورت نمی‌گیرد و شاید مردی که با اداره کل‌های استان‌ها نزدیک‌تر باشد به رأی بالا برسد که مسئله مقبولیت عامه هر کاندیدایی بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود تا روز چهارشنبه ۲۶ تیر تأییدیه علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی هم خواهد آمد تا در رقابتی عادلانه در کنار بنی‌تمیم و دیگر کاندیدا‌ها یکی روی صندلی ریاست مهمترین رشته ورزشی ما بنشیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی