۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نخستین رویداد استارتاپ‌های ورزشی کشور با تقدیر از استارتاپ‌های برتر به کار خود پایان داد.

پایان کار نمایشگاه استارتاپ‌های ورزشی کشور

حضور بیش از ۱۰۰ استارتاپ ورزشی کشور در کنار برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی باعث شد تا شور و هیجان خاصی بر جوانان و امیدهای آینده کشور حکم‌فرما باشد. مذاکره مستقیم با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران و همچنین بازدید مقامات علی‌رتبه کشور، این امید را در جوانان ایجاد نمود که می‌توانند با نوآوری و خلاقیت و با استفاده از فناوری‌های نوین ایده‌های خود را اجرایی کنند.

در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه استارتاپ‌های ورزشی کشور، دکتر نظریان رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزش وزارت ورزش و جوانان با اظهار خوشحالی از برگزاری چنین رویدادی خبر از ایجاد مرکز تجمع استارتاپ‌های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان داد. وی گفت: استارتاپ‌های می‌توانند در اشتغال و کارآفرینی جوانان کشور و رفع موانع موجود پیش‌قدم باشند و بنا به دستور مستقیم وزیر محترم و در راستای حمایت از استارتاپ‌های ورزشی، مرکز استارتاپ‌های ورزشی را در وزارت وزش و جوانان ایجاد می‌نماییم. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشست مشورتی را با حضور تمامی استارتاپ‌های حاضر و آن‌هایی که نتوانستند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند برگزار خواهیم کرد و خبرهای خوبی را برای جوانان آینده‌ساز خواهیم داشت.
وی اظهار امیداوری کرد که این نمایشگاه سرآغاز تحولی نو در ورزش کشور باشد.

همچنین دکتر شریعت‌زاده معاون فناوری مرکز پژوهشگاه علوم ورزشی با اعلام حمایت از استارتاپ‌های نو در ورزش اظهار داشت: پژوهشگاه علوم ورزشی خانه استارتاپ‌های ورزشی و ایده‌های نو و فناورانه در ورزش است و ما با آغوش باز از استارتاپ‌ها استقبال می‌کنیم و تمامی حمایت‌های لازم را از آن‌ها خواهیم کرد. وی اظهار امیدواری کرد که سال بعد نمایشگاه در فضایی وسیع‌تر و با حضور حداکثری استارتاپ‌ها تشکیل شود.

پایان کار نمایشگاه استارتاپ‌های ورزشی کشور

در پایان مراسم یعقوب سالکی‌نیا دبیر نخستین نمایشگاه استارتاپ‌های ورزشی کشور ضمن ارایه گزارش از روند برگزاری نمایشگاه و رویدادهای انجام شده از همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مربوط به استارتاپ‌های ورزشی از جمله وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی، سازمان ورزش شهرداری تهران و معاونت فناوری ریاست جمهوری و همچنین حامیان رسانه‌ای این رویداد تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین اظهار داشت: بنا داشتیم استارتاپ‌های ورزشی کشور را مورد ارزیابی و داوری قرار بدهیم. هرچند این اتفاق در مرکز استارتاپ‌های ورزشی کشور که توسط وزارت ورزش و جوانان ایجاد خواهد شد انجام می‌پذیرد، اما چون این نخستین رویداد از این دست بود با مشورت بزرگان تصمیم گرفتیم از تمامی استارتاپ‌های ورزشی کشور تقدیر به عمل بیاوریم.

وی اظهار امیدواری کرد که سال بعد شاهد رشد و شکوفایی استارتاپ‌های حاضر و تبدیل آن‌ها به کسب‌وکار باشیم.

در پایان مراسم از تمامی استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه با ارایه لوح یادبودی تقدیر به عمل آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی