نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کشمکش میان تراکتور و فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد، کشمکشی که ناشی از دلخوری تبریزی‌ها از فدراسیون و بی‌اعتمادی آن‌ها به ارکان قضایی فوتبال است.

به گزارش خبرورزشی، تبریزی به سیاست دوگانه فدراسیون فوتبال در قبال تراکتور اعتراض دارند. آن‌ها می‌پرسند چرا در پرونده‌هایی که از تراکتور شکایت می‌شود، کمیته انضباطی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حکم می‌دهد، ولی در پرونده‌هایی که تراکتور شاکی است، کمیته انضباطی با گذشت سه ماه هنوز هیچ حکمی نداده است.
برای پیگیری این اعتراض، با کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور تماس گرفتیم. کاراندیش به خبرورزشی گفت: «در حال حاضر بیش از ۵ پرونده باز در کمیته انضباطی داریم. از شکایتی که بعد از بازی سپیدرود رشت- تراکتور به خاطر فحاشی به تبریزی‌ها روی سکو‌های ورزشگاه رشت داشتیم که با فیلم و مدارک مستند به کمیته انضباطی ارائه شد تا پرونده شکایت از محسن فروزان در جریان همین بازی، پرونده شکایت از پرسپولیس که در جریان بازی این تیم مقابل سایپا هواداران پرسپولیس به تبریزی‌ها و تراکتور با الفاظ رکیک اهانت کردند. همچنین پرونده شکایت تراکتور از شهر خودرو که یک بازیکن خارجی غیر قانونی جذب کرده بود و پرونده اخیر که بابت اهانت بوقچی‌ها و تماشاگران تمرین پرسپولیس به تراکتور در مراسم معارفه محمد انصاری، به کمیته انضباطی شکایت کردیم.»
معاون حقوقی تراکتور در پاسخ به این سؤال که کدام یک از این ۵ پرونده به سرانجام رسیده؟ گفت: «متأسفانه هیچ‌کدام! هیچ یک از این شکایت‌ها به مرحله صدور حکم نرسیده و همین باعث شده طرفداران تراکتور به فدراسیون بی‌اعتماد باشند.»
اگر از دریچه انصاف به ماجرا نگاه کنیم، حق با تبریزی‌هاست و آن‌ها خواهان برخورد عادلانه هستند. کمیته انضباطی می‌تواند در اسرع وقت احکام مربوط به این پرونده‌ها را صادر کند و اعتماد از دست رفته تبریزی‌ها را برگرداند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی