نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند شجاع در حال حاضر یکی از بازیکنان باتجربه و بزرگ‌تر تیم است و به همین دلیل جریمه کردن او به پرسپولیس لطمه می‌زند.

جریمه کردن خلیل زاده به پرسپولیس ضربه می‌زند

به گزارش   خبرورزشی، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد بندی در قرارداد همه بازیکنان این تیم گنجانده شده که در صورت مصاحبه علیه مدیرعامل یا مسئولان باشگاه مشمول جریمه ۵ درصدی خواهند شد. بر همین اساس بعد از مصاحبه انتقادی شجاع خیل‌زاده، یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس ضمن پیش کشیدن این موضوع خواستار برخورد با مدافع باتعصب تیم و جریمه او شد. فرد مذکور به دیگر مدیران پرسپولیس گفته: «خیلی‌ها می‌گویند اگر با شجاع برخورد نکنیم بقیه هم یاد می‌گیرند و بهتر است با جریمه شجاع از بقیه زهر چشم بگیریم!»، اما سایر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مخالفت کرده‌اند.

سیاست باشگاه پرسپولیس در قبال خلیل‌زاده هم جالب است. مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند شجاع در حال حاضر یکی از بازیکنان باتجربه و بزرگ‌تر تیم است که جریمه کردن او به پرسپولیس لطمه می‌زند، بنابراین باید احترام شجاع خلیل‌زاده را حفظ کرده و بی‌سر و صدا به او تذکر داده و یادآوری کنیم به عنوان یکی از بزرگان تیم باید جلوی مصاحبه و حاشیه‌سازی جوان‌تر‌ها را بگیرد و به آرامش بیشتر تیم کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی