نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در مورد شکوری و نایب رئیس فدراسیون در کلیات صحبت‌کرده‌ایم، اما تصمیم گیری نهایی را به تاج سپرده‌ایم.

به گزارش خبرورزشی، کاظم طالقانی در خصوص جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که روز گذشته برگزار شد، گفت: به هر حال نتیجه جلسه روی سایت فدراسیون فوتبال درج شد و اگر صحبت دیگری در این زمینه هست، سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌تواند به آن‌ها پاسخ دهد.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا فدراسیون تکلیف دبیرکل را مشخص نمی‌کند، زیرا شکوری فقط تا خردادماه فرصت داشت به عنوان سرپرست در پست فعلی کار کند، گفت: اصل ماجرا این نیست، مبنای اصلی ما این است که بتوانیم فدراسیون را بچرخانیم. رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال جوانگرایی بوده و حضور ابراهیم شکوری در پستی که الان فعالیت می‌کند، هیچ عیبی برای سیستم ایجاد نکرده است. با شرایط و ضوابط فعلی هنوز به فرد ثالثی نرسیده‌ایم و از طرفی اشکال هم ندارد که او الان در این پست کار می‌کند، به شخصه از عملکرد ابراهیم شکوری اصلاً ناراضی نیستم و او تا اینجا خوب کار کرده،، اما از طرف دیگر، صحبتی که شما درباره اجرای قانون می‌کنید درست است.
وی افزود: نمی‌دانم چرا خوبی‌های فدراسیون دیده نمی‌شود. شما از من بپرسید چرا نمی‌توانید پول ویلموتس را پرداخت کنید؟ این کار مربوط به کل کشور است نه فقط فدراسیون فوتبال. ما انتظار داریم مسئولان رده بالای کشور مشکل را حل کنند. همین حالا که با شما صحبت می‌کنم، کلی تلاش برای استانداردسازی ورزشگاه‌ها شده و این کار را کم‌کم از سال‌های گذشته به اینجا رساندیم. سعی کردیم راستی‌آزمایی کنیم و کلی کار‌های خوب دیگر صورت گرفته، ولی آیا به نظر شما از بابت این کار‌ها منتفع شده‌ایم؟ آیا من و مهدی تاج نفعی برده‌ایم؟ در مورد ابراهیم شکوری هم باید بگویم که رئیس فدراسیون در حال تلاش است تا به یک گزینه برسد، یا اینکه به هر حال تصمیم جدیدی اتخاذ کند.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد حضور شکوری از ۱۵ خرداد به این طرف غیرقانونی بوده، گفت: حرف شما از نظر قانون درست است، اما در همین اساسنامه فعلی بندی گنجانده شده که بعضی مواقع نیاز داریم برای اجرای کار‌های عملیاتی از آن بند استفاده کنیم. در آن بندی که می‌گویم تبصره‌ای وجود دارد که مهدی تاج می‌تواند از آن تبصره مثلا برای دبیرکل استفاده کند.
طالقانی در خصوص اینکه پس چرا تکلیف نایب‌رئیس اول فدراسیون مشخص نمی‌شود، گفت: آقای تاج می‌تواند برای نایب‌رئیس هم یک سرپرست بگذارد، اما اینگونه نیست که اصلا صحبتی در این زمینه نشده باشد. به طور مثال؛ در جلسات هیأت رئیسه پیرامون کلیات این مباحث بحث شده، اما تصمیم‌گیری نهایی برعهده تاج است. شما مطمئن باشید ما در مورد این مسائل صحبت کرده‌ایم، اما عجله هم نکنید و اجازه بدهید رئیس فدراسیون با صبر و حوصله به گزینه مدنظرش برسد. مثلاً تاج الان می‌تواند قانون را انجام بدهد و دوباره یک سرپرست برای دبیرکلی معرفی کند، اما، چون شکوری کارش را درست انجام داده، به دنبال یک راهکار یا استفاده از آن تبصره هستیم که این فرد به تجربه خوبی دست پیدا کند.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا از فعالیت‌های کمیته اخلاق مطلع است یا خیر، گفت: کمیته اخلاق سرجایش است و مسئولانش کار‌ها را انجام می‌دهند، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی در پایان صحبت‌های خود ضمن تأکید بر اینکه فدراسیون نیازمند کمک مقامات بالاتر است، گفت: ما هیچ پولی به ویلموتس و دستیارانش پرداخت نکرده‌ایم و انصافا سرمربی تیم ملی فردی صبور است، با سیلی صورت خودمان را سرخ نگه می‌داریم و از دولت انتظار داریم در داخل به ما کمک کند، البته اگر جزو اولویت‌های آن‌ها باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی