نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست همزمان با اعلام برنامه بازی‌های هفته اول لیگ برتر، دعوا‌های لیگ جدید شروع شد و هنوز بازی‌ها سوت نخورده، اولین جنجال از راه رسید.

به گزارش   خبرورزشی،  وقتی امیر قلعه‌نویی در رادیو به حکم کمیته انضباطی پیرامون بازی پرسپولیس و سپاهان اعتراض کرد و گفت: «آقای حسن‌زاده اگر فحش‌های صد هزار نفر به من مهم نیست، همین فحش‌ها را به شما تقدیم می‌کنم» مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی واکنش نشان داد و ضمن طرح این ادعا که رأی کمیته انضباطی علیه پرسپولیس و به نفع سپاهان صادر شده بوده، در جواب قلعه‌نویی نوشت: «به جای عذرخواهی بابت بی‌اخلاقی‌های اصفهان، خودتان را مظلوم جلوه می‌دهید، آتش بیار نشوید و فرهنگ‌سازی کنید.»
این حرکت مدیر رسانه‌ای پرسپولیس را باشگاه سپاهان بی‌پاسخ نگذاشت. آن‌ها هم در توئیتر نوشتند: «کاش کمی نفس تازه می‌کردید و بعد از اندوختن تجربه این حرف‌های واهی را مطرح می‌کردید. آسیب‌های وارده به هواداران و توهین به سرمربی را انکار می‌کنید و حرف از رأی به نفع ما می‌زنید؟»
انگار این وسط سوءتفاهم شده است. امیر به رأی صادر شده در مورد جنجال بازی تهران اعتراض دارد و پرسپولیس به رأی صادر شده در مورد بازی اصفهان... در تهران به امیر قلعه‌نویی اهانت شد و صد هزار نفر علیه او شعار دادند. اعتراض امیر هم به همان شعار‌ها و فحاشی‌هاست.
امیر قلعه‌نویی دیشب در گفتگو با خبرورزشی حرف‌های تازه‌ای زد. سرمربی سپاهان ابتدا از ما پرسید: «به‌نظر شما در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به من اهانت شد یا نشد؟ به نظر شما حکم صادر شده با آن فحاشی‌ها سنخیت داشت؟»
قلعه‌نویی گفت: «هر کس فکر می‌کند آن حرف‌ها توهین نیست، حتماً خودش در خانواده‌ای به دنیا آمده که فحش در آن نهادینه شده بوده و با فحش بزرگ شده است. من با فحش میانه ندارم و آن حرف‌ها را تقدیم کسانی می‌کنم که شعار‌های مطرح شده در آن بازی را فحش نمی‌دانند، تقدیم به خودشان و خانواده‌شان!»
سرمربی سپاهان از واکنش به مدیر رسانه‌ای پرسپولیس خودداری کرد، اما یکی از مدیران این باشگاه به خبرورزشی گفت: «هنوز لیگ برتر شروع نشده نباید دوباره به حساسیت‌ها دامن بزنیم. باید حقایق را بپذیریم. همه دیدند در تهران به سرمربی ما توهین شد. نباید دروغ بگوییم و واقعیت را وارونه جلوه بدهیم.»
هواداران پرسپولیس و سپاهان هم در فضای مجازی علیه هم موضع گرفته‌اند. آن‌ها تا همین چند روز پیش سر ماجرای تعلیقی شدن حکم محرومیت هواداران دو تیم، در موضع مشترک قرار داشتند و کنار هم بودند، اما حالا روبه‌روی هم هستند و این مسئله به حساسیت‌های بازی هفته پنجم پرسپولیس و سپاهان دامن خواهد زد.
به هر حال هنوز لیگ شروع نشده، جنجال‌ها شروع شد. مجادله‌های لفظی اگر از حدش نگذرد و باعث تحریک تماشاگران نشود، به جذابیت لیگ نوزدهم کمک می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی