نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو کواچ پس از برتری در بازی نخست لیگ قهرمانان برابر ستاره‌سرخ از عملکرد کوتینیو تمجید کرد.

به گزارش خبرورزشی، تیم بایرن مونیخ در آغاز کارش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، میهمان صرب خود ستاره سرخ بلگراد را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در این بازی با اینکه کینگسلی کومان، روبرت لواندوفسکی و توماس مولر گلزنی کردند و مولر تاریخ‌سازی کرد (انجام بیشترین بازی در لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ) این فیلیپه کوتینیو بال برزیلی قرضی بایرن مونیخ بود که عملکردش مورد توجه نیکو کواچ قرار گرفت.

کواچ پس از بازی به شبکه اسکای آلمان گفت: کوتینیو واقعاً خوب بازی کرد و با هوش فوتبالی‌ که دارد، ابعاد جدیدی به بازی ما داده است. من فکر می‌کنم که ما بابت داشتن او باید خیلی خوشحال باشیم. تیم ما با تمرکز فراوانی بازی کرد و به همین دلیل هم سه گل زدیم.

کواچ افزود: به تیم بابت شروع جدید خوبش در لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم. ما با این نتیجه واقعاً می‌توانیم راضی باشیم. اینکه توانستیم کلی موقعیت گلزنی ایجاد کنیم بسیار خوب بود. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. ستاره سرخ با تمام بازیکنانش دفاع می‌کرد و همیشه با تمام نفراتش عقب می‌کشید. حالا زمان تجدید قوا برای ارائه یک بازی خوب دیگر مقابل کلن در هفته آینده بوندس‌لیگاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی