نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامرضا محمدی در خصوص عملکرد شاگردانش در مسابقات جهانی گفت: در کورس مدعیان هستیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیم کشتی آزاد ایران یکی از سکو‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرورزشی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: در کورس مدعیان هستیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیم کشتی آزاد ایران یکی از سکو‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهد.
غلامرضا محمدی شنبه شب پس از کسب مدال نقره توسط علیرضا کریمی در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: اگرچه از عملکرد تیم ملی کشتی ایران تا اینجای مسابقات جهانی رضایت دارم، اما می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم.
وی افزود: در سنگین وزن و حتی در وزن ۵۷ کیلوگرم امید به کسب مدال داشتیم، اما با بدشانسی این اتفاق رخ نداد تا دستمان از مدال کوتاه بماند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطرنشان کرد: بهنام احسان‌پور توانایی حضور در فینال مسابقات را داشت، اما بدشانسی آورد.
محمدی تصریح کرد: امیدواریم فردا بتوانیم با کشتی‌هایی که جوانان ما (حسن یزدانی و بهنام احسان‌پور) می‌گیرند به موفقیت‌های بزرگی رسیده و به مدال طلا و برنز برسیم.
دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان تاکید کرد: در کورس مدعیان هستیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیم کشتی آزاد ایران یکی از سکو‌های اول تا سوم را بخود اختصاص دهد.
وی در پایان گفت: بعد از این مسابقات تمام تمرکز ما حضوری پر قدرت در المپیک توکیو است تا بتوانیم بهترین نتایج را به دست آوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی