نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بی شک علیرضا بیرانوند با مهار یک پنالتی و چند عکس العمل مناسب تأثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس در دربی 90 بود.

به گزارش خبرورزشی، در این مطلب به بررسی عملکرد بازیکنان پرسپولیس در نودمین دربی پایتخت می‌پردازیم.

۱- علیرضا بیراموند: بدون شک نقطه عطف عملکرد علیرضا گرفتن ضربه پنالتی در نیمه اول بود که باعث شد پرسپولیس در جریان بازی بماند و در ادامه طبق برنامه‌اش به گل برسد. بیرانوند ستاره زمین و نقطه اتکای روحی تیم بود.
۲- محمدحسین کنعانی‌زادگان: ملی‌پوش سرخ‌ها نمایش خوبی داشت و خونسرد و مطمئن برابر حملات استقلال عمل کرد تا نه تنها غیبت کاپیتان (سیدجلال حسینی) پرسپولیس احساس نشود بلکه هواداران این تیم به زوج او و شجاع امیدوارتر از قبل بشوند.
۳- شجاع خلیل‌زاده: خطای پنالتی که مرتکب شد، می‌رفت تا یک روز کابوس‌وار را برای او رقم بزند ولی درخشش بیراموند انگیزه دوباره‌ای برای شجاع بود تا با تمام قوا بازی را ادامه دهد و در درگیری‌های روی توپ موفق عمل کند.
۴- مهدی شیری: به وضوح از مشارکت‌های مدام او در حمله خبری نبود که دلیل آن هم حساسیت زیاد شهرآورد بود، با این حال او هرگاه توانست در فاز تهاجمی شرکت کرد و البته مانع گزند حریف از این سمت به دروازه تیمش شد.
۵- محمد انصاری: با توجه به ویژگی‌های تدافعی‌تری که او نسبت به محمد نادری دارد، در ترکیب اصلی قرار گرفت تا زهر استقلال که در سمت راست دارد را از آن‌ها بگیرد، تدبیری که به خوبی از سوی کالدرون اتخاذ شده بود و جواب هم داد.
۶- احمد نوراللهی: کاپیتان پرسپولیس در این بازی مثل همیشه با میل و اشتیاق فراوان در درگیری‌ها حاضر شد تا میانه میدان در اختیار تیمش قرار بگیرد البته احمد سعی داشت با انتقال سریع و صحیح توپ به دیگر بازیکنان تیم نقش مثبت خود در فاز تهاجمی را هم ایفا کند.
۷- وحید امیری: دوندگی زیاد، تجربه بالا و تکنیک خوب سه عامل اصلی بود که کالدرون را مجاب کرده بود از وحید در ترکیب اصلی استفاده کند و او نیز تا زمانی که در زمین بود به خوبی از توانایی‌هایش استفاده کرد.
۸- مهدی ترابی: با توجه به سیستمی که کالدرون برای این بازی در نظر گرفته بود، گاهی او را در میانه میدان و گاهی هم لب خط می‌دیدیم و همین مسئله سبب شده بود قابلیت و توانایی همیشگی که از او سراغ داریم را در زمین نبینیم، هر چند پاس گل او بسیار ارزشمند بود.
۹- سیامک نعمتی: یکی از بهترین بازیکنان میدان بود که در عین جوانی بسیار پخته عمل کرد و به خوبی ریتم بازی تیم را با حرکات خوبش تند یا کند می‌کرد و البته سیامک در درگیری‌ها هم لحظه‌ای عقب ننشست.
۱۰- علی علیپور: متأسفانه علیپور باز هم یک بازی خنثی را به نمایش گذاشت و به غیر از دو، سه صحنه نتوانست آن گونه که باید در جریان بازی تأثیر‌گذار باشد.
۱۱- جونیور براندائو: بازیکن خارجی پرسپولیس در طی مدت زمانی که در بازی بود توانست در جاگیری‌ها و استقرار در یک‌سوم تهاجمی استقلال یک بازیکن باتجربه نشان دهد که امیدواری را نسبت به او زیاد می‌کند.
۱۲- بشار رسن: در دقیقه ۶۹ به جای مدافع راست تیمش به میدان آمد تا میانه زمین را به سمت پرسپولیس تقویت کند و در ادامه هم با این تعویض پرسپولیس به گل هم رسید.
۱۳- فرشاد احمدزاده: به عنوان بازیکن تعویضی تقریباً همه کار کرد، هم مثبت و هم منفی تا در مجموع رد پای او در این بازی قابل دیدن باشد.
۱۴- مهدی عبدی: چه کسی فکرش را می‌کرد عبدی مهره تعین‌کننده تیم برنده باشد، اتفاقی که برای او افتاد و با فرار و شوت او و البته کمی خوش‌شانسی، او شد سفیر سه امتیازی پرسپولیس در شهرآورد نودم...
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی