نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیربرنامه‌های هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد که مدیر وقت این باشگاه پس از به خدمت گرفتن بازیکن او، اشک شوق ریخت.

افشاگری عجیب مدیربرنامه ستاره بارسلونا به گزارش خبرورزشی، مدیربرنامه‌های فرنکی دی‌یونگ می‌گوید پیروزی بارسلونا در کورس فشرده برای جذب این بازیکن آنقدر برای مدیراجرایی وقت این باشگاه پپ سگورا خوشحال کننده بوده است که او پس از عقد قرارداد با این هافبک از خوشحالی گریه کرده است.

بارسلونا تابستان امسال ستاره فصل گذشته آژاکس را در رقابت با دیگر مشتریان این بازیکن ۲۲ ساله از جمله پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی به خدمت گرفت و با او قراردادی ۵ ساله به ارزش ۷۵ میلیون یورو بست. حسن ستین‌کایا، مدیر برنامه‌های دی‌یونگ به نشریه آفتون‌بلادت هلند گفت: رقابت برای خرید فرانکی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شده بود جایی که پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و یوونتوس هر چه در توان داشتند گذاشتند تا بتوانند نظر او را جلب کنند. با این حال بارسلونا همیشه گزینه اول او بود، چون پای آینده فوتبالی‌اش در میان بود و بارسلونا شبیه‌ترین سبک را به شیوه بازی او داشت. مقامات بارسلونا بعد از عقد قرارداد با فرانکی آنقدر خوشحال بودند که مدیراجرایی وقت باشگاه پپ سگورا به محض امضای برگه‌ها شروع به گریه کرد. روی او و همکارانش برای عقد این قرارداد فشار سنگینی وجود داشت.

مدیر برنامه‌های دی‌یونگ افزود: بلافاصله پس از امضای برگه‌ها، همه همدیگر را در آغوش گرفتند و بعد همگی به رستورانی در کوهستان که باشگاه بارسلونا ما را به آنجا دعوت کرد، رفتیم. در آنجا بهترین نوشیدنی‌ها و بهترین غذا‌ها را برای ما آوردند و همه می‌خندیدند و خوشحال بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی