نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سایپا باز هم مسابقه‌ای پیش‌رو دارد که شاید در آن یکی از رکورد‌های مهم تاریخ فوتبال کشورمان در بسته نگه داشتن دروازه‌ها شکسته شده و یا به قوت قبل باقی بماند.

به گزارش خبرورزشی، در لیگ هفدهم و در روز‌هایی که سیدحسین حسینی در اوج آمادگی خود توانسته بود رکورد گل نخوردن را به نزدیکی‌های رکورد فرضی اعلام شده که بعد مشخص شد درست نیست، برساند باید همراه تیم استقلال روبه‌روی تیم سایپا بازی می‌کرد. مسابقه‌ای که خیلی‌ها بیشتر از نتیجه و امتیازاتی که قرار بود در پایانش رد و بدل شود به حسینی و تایمر بازی چشم دوخته بودند تا ببینند قادر به ثبت رکوردی جدید هست یا نه!
حسینی برای شکستن آن رکورد اگر تا دقیقه ۵۷ گل نمی‌خورد رکورد جدیدی را به اسم خود ثبت می‌کرد و اتفاقاً این کار را هم کرد. هرچند که دقایقی پیش از آن نزدیک بود این اتفاق نیفتد! در همان بازی در دقیقه ۵۲ وقتی ارسال مهدی ترابی روی دروازه استقلال آمد هنوز ۳ دقیقه تا رکورد ۸۴۴ دقیقه‌ای زمان باقی مانده بود. ارسالی که پس از برخورد حسینی به تیر و مصدومیتش نزدیک بود توپ با برخورد به خودش تبدیل به گل شود ولی هرطور بود دروازه اش را نجات داد و پس از آن هم حدود ۵ دقیقه روی زمین دراز کشید تا در همان لحظات رکورد قبلی را شکسته و رکورد خودش را ثبت کند. هرچند که در همان بازی و در دقیقه ۸۵ رضا اسدی دروازه استقلال را باز کرد و نگذاشت این رکورد بیش از ۸۷۲ دقیقه دوام پیدا کند.
حالا پیام نیازمند دروازه‌بان جوان سپاهان درست در همان شرایط باید روبه‌روی همان تیمی به میدان برود که دو فصل پیش یک سوی ثبت رکورد کلین‌شیتی در تاریخ فوتبال ایران بود! سایپا و سپاهان در اصفهان در حالی به مصاف هم می‌روند که اگر پیام نیازمند تا دقیقه ۶۸ بازی گلی از سایپا دریافت نکند ضمن شکستن رکورد حسینی رکورد جدیدی در این زمینه به‌نام خود ثبت خواهد کرد!
البته رشید مظاهری هم با در اختیار داشتن رکورد ۹۷۰ دقیقه کلین‌شیت غیرمتوالی از هفته‌های پایانی لیگ برتر هجدهم از این نظر رکورددار و فعلاً با ۶۳۰ دقیقه گل نخوردن در تعقیب پیام نیازمند است. حسینی هم از این هفته و دیدار با همان «سایپا» تازه کلین‌شیت‌هایش را شروع کرده است. دیداری که ۴- صفر به سود آبی‌های تهرانی تمام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی