نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فیفا باید با اتفاقات بازی تیم ملی ایران و بحرین محکم برخورد کند، گفت: بهتر بود برای دیدار با عراق داور اردنی انتخاب نمی‌شد.

به گزارش   خبرورزشی ، عبدالکاظم طالقانی درباره انتخاب داور اردنی برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و احتمال درخواست ایران برای تغییر این داور گفت: فکر می کنم بهتر بود که داور از کشوری غیر عربی انتخاب می شد چرا که زبان مردم عراق هم عربی است. با این وجود بعید می دانم که داور بخواهد خلاف وظایفش و به ضرر خودش سوت بزند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره پیگیری شکایت ایران از فدراسیون بحرین به خاطر توهین به سرود ملی ایران تصریح کرد: فیفا ادعا دارد که مسائل سیاسی نباید در فوتبال دخالت داشته باشد. برای یک عزاداری ساده و مذهبی در ورزشگاه آزادی ما را سنگین جریمه کردند. با این توهین هم باید محکم برخورد کنند وگرنه معلوم است که در برخوردهای انضباطی خود گزینشی عمل می کنند.
«بعد از باخت ایران مقابل بحرین، شیخ سلمان رئیس AFC در جشن و میهمانی این برد بحرینی ها شرکت کرد. چطور انتظار دارید باوجود این مسائل با بحرین برخورد انضباطی شود؟» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از برگزاری این جشن بی خبر است، گفت: به هر حال بحرین توهین کرده و فیفا حتما باید برخورد کند.
طالقانی در ادامه صحبت هایش درباره مطرح شدن بحث دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عربستان، گفت: بهتر است در این خصوص از سخنگوی فدراسیون فوتبال سئوال کنید ولی از همان ابتدا ادعای ما این بود که مشکلی در ایران برای برگزاری مسابقات نیست. شروع کننده این اتفاقات خود عربستان بود.
وی درباره پیشنهاد سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برای بازی دوستانه ایران و عربستان تصریح کرد: نمی دانم بر چه اساسی بوده است. این هم یک نظر و قابل احترام است ولی تا الان مطرح نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی