نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر از تیمش انتظار داشته که مقابل برایتون گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

سولشائر: فعلاجدول اهمیتی ندارد! به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر پس از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل برایتون در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد شاگردانش می‌توانستند گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: باید گل‌های خیلی بیشتری می‌زدیم. نمایشی عالی از بچه‌ها دیدیم و تماشای حملات‌شان لذتبخش بود. آنتونی مارسیال گلی نزد، اما فوق‌العاده ظاهر شد و برای راشفورد، جیمز و پریرا فضاسازی کرد. برندن ویلیامز هم عالی به توپ ضربه زد. او چند بازی خوب داشته است و انگار می‌خواهد از حضور درون زمین لذت ببرد. ویلیامز می‌توانست یک گل بزند و یک پاس گل هم داشته باشد، به همین خاطر خیلی برای او خوشحالم. چند تن از طرفداران کم سن و سال ما با آرزوی این که روزی به سطح راشفورد و ویلیامز برسند، به خانه خواهند رفت و این حسی است که ما در این فصل به اندازه کافی ایجاد نکرده‌ایم.

وی افزود: جدول در حال حاضر واقعاً اهمیتی ندارد. باید به پیشرفت و برنده شدن در بازی‌ها ادامه بدهیم تا ببینیم به کجا می‌رسیم.

وی با تمجید از رشفورد، مهاجم جوان تیمش گفت: وقتی از خودت راضی نباشی، ولی هنوز لبخند بزنی، یعنی از کارت لذت بردی و امروز همین اتفاق برای رشفورد افتاد. او دوست داشت گل‌ها و پاس گل‌های بیشتری داشته باشد، اما شخصاً دوست نداشتم یک مدافع باشم و امروز برابر او قرار بگیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی