نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته دوازدهم لیگ دسته اول با تساوی چند مدعی و اتفاقات عجیب در رشت همراه بود. این هفته صدر جدول تغییر کرد، خوشه طلایی از کورس خارج شد و بادران و مس رفسنجان از بحران خارج شدند.

خبرورزشی/ سیدحامد اردهالی؛ دو دیدار مهم این هفته تقابل فجرسپاسی با داماش گیلان و نودارومیه با مس کرمان بود که هر دو بازی با نتیجه مشابه یک – یک به پایان رسید. فجری‌ها برای سومین هفته پیاپی به تساوی رضایت دادند. آن‌ها بعد از دو تساوی مقابل گل‌ریحان البرز و خوشه‌طلایی ساوه این بار در خانه خود نتوانستند از پس داماش گیلان بربیایند و حریف با یک بازی حساب شده با یک امتیاز شیراز را ترک کرد. نودارومیه هم در مصاف با مس کرمان به تساوی رسید. نودی‌ها ابتدا به گل برتری رسیدند، اما نتوانستند از این اندوخته دفاع کنند. البته نود با همین یک تساوی هم در جمع مدعیان باقی ماند، اما باتوجه به توقف فجر می‌توانست به صدر هم برسد.
مس از بحران خارج شد
مس رفسنجان پس از اینکه در هفته هشتم داماش گیلان را شکست داد در هفته نهم و دهم تساوی را تجربه کرد و در هفته یازدهم هم به رایکا باخت، اما در مصاف با ملوان قعرنشین عقده‌گشایی کرد و با ۳ گل به پیروزی رسید تا بار دیگر به جمع مدعیان برگردد.
بادران ثبات می‌خواهد
روند بادران در هفته‌های اخیر سینوسی بوده و با باخت و برد‌های پیاپی نتوانسته روی یک سیر صعودی حرکت کند. بادران البته این هفته دست به کار بزرگی زد و تیم خوب خوشه طلایی ساوه را شکست داد تا بار دیگر به جمع مدعیان برگردد.
نوبت خوشه طلایی
بعد از بحرانی که گریبان مس رفسنجان و بادران را گرفت حالا خوشه طلایی ساوه دچار بحران شده و تیم خوب محسن عاشوری چند هفته‌ای هست که نتوانسته ببرد. استعفای عاشوری هم کارساز نشد و خوشه‌طلایی باید زودتر کاری کند تا به جمع مدعیان برگردد.
صدرنشین تازه
کمتر کسی تصور می‌کرد گل‌ریحان بتواند به صدر جدول لیگ دسته اول برسد، اما محمد نصرتی بدون ادعا و با برنامه فعلاً در تیم کرجی خوب کار کرده و اگر بتواند همین روند را ادامه بدهد برخلاف سال قبل که آن‌ها در هفته پایانی کم آوردند چه بسا این فصل طعم لیگ برتری شدن را بچشند. پیروزی گل ریحان در خانه سپیدرود اتفاق بزرگی بود به خصوص که این بازی با جنجال‌هایی هم همراه بود و بازی نزدیک به ۴۵ دقیقه متوقف شد. گویا تماشاگران سپیدرود از گلی که دروازه‌بان این تیم در نیمه دوم پذیرفت به شدت گلایه داشتند و ترجیح دادند گلایه خود را با ورود به زمین و اعتراض به این بازیکن نشان دهند. در ادامه نظرمحمدی و برادرش هم وارد غائله شدند و صحنه‌های عجیب و کمتر دیده شده‌ای رقم خورد که نیاز به کندوکاو و بررسی بیشتر دارد.
ملوان جرقه بود؟
انگار ملوانی‌ها تمام انرژی خود را برای پیروزی در بازی حیثیتی مقابل سپیدرود از دست دادند و پس از رسیدن به این مهم دیگر انگیزه‌ای هم ندارند. آن‌ها در مصاف با مس رفسنجان حرفی برای گفتن نداشتند و همان تیم دست و پا بسته قبل بودند. برای ملوان خیلی زود دیر می‌شود و شاید دیگر نتوانند از قعر جدول کنده شوند.
تساوی در جدال مربیان استقلالی
سهراب بختیاری‌زاده و هادی شکوری با حضور روی نیمکت تیم‌های استقلال خوزستان و رایکای بابل توانستند عملکرد بهتری در این دو تیم جنوبی و شمالی رقم بزنند و شاید با گذشت زمان آن‌ها در زمره تغییرات مثبت لیگ دسته اول باشند. تقابل این دو مدافع سابق استقلال در اهواز برنده نداشت و رایکا با گلزنی در دقایق پایانی از شکست در این دیدار گریخت.
تیم برتر هفته؛ بادران تهران
بادرانی‌ها در مصاف حساس با خوشه طلایی سه امتیاز طلایی دشت کردند و با این برد روی بحران خود قلم قرمز کشیدند.
مربی برتر هفته؛ محمد نصرتی (گل‌ریحان البرز)
بی‌سر و صدا تیمش را به صدر جدول برده است. با وجود وقفه در بازی گل‌ریحان با سپیدرود، گل‌ریحانی‌ها در بازگشت به میدان بی‌واهمه برای رسیدن به برتری تلاش کردند و با زدن گل دوم، صدرنشینی‌شان را جشن گرفتند. نصرتی تا کجا با گل‌ریحان این‌گونه ادامه می‌دهد.
بازیکن برتر هفته؛ علی پورمحمد (مس رفسنجان)
در پیروزی پرگل و کلیدی مس رفسنجان مقابل ملوان، پورمحمد با زدن دو گل نقشی کلیدی را ایفا کرد تا به عنوان بازیکن برتر هفته انتخاب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی