نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته سیزدهم لیگ دسته اول به کام ملوان، نود ارومیه و رایکا بابل بود.

خبرورزشی/ سیدحامد اردهالی؛  این هفته و در تقابل‌های بالای جدول همه چیز به کام نود ارومیه شد. گل ریحان که با صدرنشینی وارد این هفته شده بود در خانه خود نتوانست مس رفسجان را ببرد. محمد نصرتی اگر تیمش را در این بازی ۶ امتیازی برنده از میدان خارج می‌کرد با قاطعیت در صدر می‌ماند، اما این تساوی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد.
غریبه‌ای در صدر
کمتر کسی تصور صدرنشینی نود ارومیه در پایان هفته سیزدهم را می‌کرد، اما تیم وحید بیاتلو هفته به هفته بهتر شده و به نظر می‌رسد صدرنشینی این تیم اتفاقی نیست و روی نود ارومیه به عنوان یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر باید حساب کرد. نودی‌ها تیم یکدستی دارند که همین عامل در کنار انگیزه بالا باعث شده تا عملکرد خوبی داشته باشند.
باخت‌های خوشه، تساوی‌های فجر سپاسی
در هفته‌های اخیر فجر سپاسی روی نوار تساوی حرکت کرده و این بار هم در چهارمین بازی پیاپی طعم تساوی را چشید. تیم داود مهابادی که تا صدر جدول هم پیش رفته بود حالا به رده چهارم سقوط کرده و گرچه فاصله‌اش با صدرنشین تنها ۲ امتیاز است، اما با ادامه این روند این فاصله بیشتر و بیشتر هم می‌شود. مثل خوشه طلایی که مدعی و شگفتی‌ساز لیگ یک بود، اما باخت‌های اخیرش تمام ذهنیت‌ها را عوض کرده است. تیم محسن عاشوری در هفته‌های اخیر دچار بیماری شده و، چون داروی مناسبی مصرف نکرده هنوز عوارض بیماری در بدن این تیم است و به‌نظر می‌رسد این تیم را باید از پازل مدعیان کنار گذاشت.
شهرآورد کم‌حاشیه‌تر
شهرآورد گیلان بین داماش و سپیدرود با حاشیه کمتر نسبت به تقابل ملوان و سپیدرود برگزار شد. بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر باعث شد تا دو تیم کمتر دچار حاشیه شده و مثل بازی انزلی این بار هم سپیدرود بازنده باشد. از دل این بازی دو اتفاق رخ داد؛ یکی حضور داماش در جمع مدعیان در حالی که با وضعیت نه چندان مناسب این تیم و حضور لحظه آخری آن‌ها در مسابقات، انتظار این عملکرد نمی‌رفت و دیگری تغییر و تحولاتی که در ترکیب کادر فنی سپیدرود رخ داد؛ نظرمحمدی رفت و دست‌نشان آمد. رفت و آمدی که البته باز هم مسئله‌ساز شده است. کیومرث بیات مالک باشگاه می‌گوید برکناری نظرمحمدی ضرری ۲ میلیاردی روی دوش باشگاه می‌گذارد و در قرارداد او دست کاری شده، اما ناظمی مدیرعامل سپیدرود با دست‌نشان به توافق رسیده و به نظر می‌رسد او بار دیگر به گیلان و رشت بازگشته است.
شوک‌های مثبت رایکا و ملوان
رایکا و ملوان دو تیم خطه مازندران و گیلان با شوک‌های مثبت روبه‌رو شده‌اند. رایکا با آمدن هادی شکوری در ۳ بازی ۷ امتیاز گرفته و بدون باخت تا جایگاه سیزدهم خود را بالا کشیده است تا بابلی‌ها به بقای این تیم در لیگ یک امیدوار شوند. در ملوان هم همه‌چیز از شب بازی با نیروی زمینی آغاز شد و با رفتن محمد احمدزاده، مازیار زارع عنان فنی تیم را برعهده گرفت و ملوان در روزی که ۳ تا زد و ۳ تا نزد نیروی زمینی را برد. گرچه عنوان می‌شود سرمربیگری مازیار در ملوان موقتی است، اما به نظر می‌رسد او با نتیجه خوبی که در اولین مربیگری خود گرفته در ادامه بازی‌ها هم روی نیمکت این تیم بنشیند. چه‌بسا فصل تازه ملوان با مازیار رقم بخورد و این تیم خیز خود برای جدا شدن از جمع فانوس‌به‌دستان را بردارد.
پرافت‌وخیز مثل مس کرمان و سرخپوشان
مس کرمان و سرخپوشان پاکدشت از پرافت‌وخیزترین تیم‌های این فصل لیگ دسته اول هستند که به واقع بازی‌های آن‌ها غیر قابل پیش‌بینی است و نمی‌توان حدس زد در بازی‌های آن‌ها چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. این دو تیم این هفته غافلگیری زیادی نداشتند و بازی خانگی خود مقابل تیم پایین‌دستی‌شان را بردند تا جایی در میانه جدول برای خود دست‌وپا کنند.
تیم برتر هفته: نود ارومیه
نودی‌ها این هفته در خانه خوشه طلایی ساوه تیم محسن عاشوری را شکست دادند. گرچه خوشه طلایی چند هفته‌ای است دچار بحران شده، اما شکست این تیم در ساوه کار آسانی نیست و نودی‌ها با بازی با برنامه‌ای که ارائه دادند سه امتیاز شیرین از این بازی گرفته و به صدر جدول صعود کردند.
مربی برتر هفته: مازیار زارع (ملوان انزلی)
مازیار شب بازی با نیروی زمینی جانشین ممی شد و در این بازی هدایت قوی سپید انزلی را برعهده داشت. گرچه تیم او بازی ۳ بر صفر برده را در دقایق پایانی تا آستانه رسیدن به تساوی هم پیش برد با این حال نمایش ملوان امیدوارکننده بود.
بازیکن برتر هفته: هادی حبیبی‌نژاد (ملوان انزلی)
حبیبی‌نژاد در ترکیب ملوان عملکرد بسیار خوبی داشت و با دو گلی که زد دومین پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد تا به عنوان بازیکن هفته انتخاب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی