نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارنستو والورده می‌گوید مسئولیت تعویض‌ها با اوست و متوجه انتقادها در این باره نمی‌شود.

به گزارش خبرورزشی، بارسلونا برای قطعی کردن صعود و البته صدرنشینی در مرحله گروهی، فردا شب چاره‌ای جز غلبه بر دورتموند در استادیوم نوکمپ ندارد و ارنستو والورده در نشست خبری پیش از این دیدار حساس ابراز امیدواری کرد بارسلونا قادر به قطعی کردن صدرنشینی خود در دیدار مقابل دورتموند باشد.

او درباره دیدار مقابل دورتموند در کنفرانس خبری گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. ما از مزیت در خانه بازی کردن برخورداریم و باید از این موضوع استفاده کنیم. دورتموند نیز برای کسب پیروزی و نتیجه گرفتن به اینجا سفر کرده، اما ما در مقابل تماشاگران خودی تیمی قدرتمند هستیم. ما در بازی های خارج از خانه شرایط دشواری داشتیم اما فردا تلاش می کنیم صدرنشینی خود را در مرحله گروهی قطعی کنیم. بهترین راه کسب پیروزی این است که موقعیت ایجاد کرده و به حریف اجازه ندهیم روی دروازه ما صاحب فرصت شود. سبک بازی مناسب این است که در حمله و دفاع موفق ظاهر شوید. اگر صاحب توپ باشیم و نتوانیم موقعیت خلق کنیم حتما مشکلی وجود دارد. هدف ما همیشه حمله کردن روی دروازه حریف است. ما یک فرصت خوبی برای صدرنشینی داریم و شرایط دیگر تیم ها به ما وابسته است، اما این بدان معنا نیست که فردا برنده خواهیم شد. دورتموند در بازی مقابل اینتر را موفق به بازگشت شد و می‌دانیم چه تیمی را در مقابل داریم.

والورده درباره حواشی تعویض شدن سرخیو بوسکتس هم بیان کرد: من سرمربی هستم و در مورد این مسائل تصمیم می‌گیرم. اگر در دیدار مقابل لگانس پنج دقیقه دیگر بوسکتس در زمین مانده و کارت زرد دوم را می‌گرفت، همه نظر متفاوتی داشتند.

سرمربی بارسا درباره شرایط آنتوان گریزمن هم توضیح داد: ما باید سعی کنیم به او کمک کنیم و ما همه با هم این کار را انجام می‌دهیم. من مسائلی را به گریزمن گوشزد می کنم که فکر می‌کنم به او کمک خواهد کرد. گریزمن بازیکن خوبی است و امیدواریم او توانایی‌های خود را نشان دهد.

والورده درباره مصدومان تیمش هم اظهار داشت: لانگله دیروز مشکل داشت اما امروز به طور کامل تمرین کرد. البته ما مدافعان چون اومتیتی، تودیبو و آراخو را نیز در اختیار داریم. اوضاع آرتور مساعد بوده و او بدون مشکل از برزیل به اردوی بارسلونا بازگشت. نیمکت‌نشینی آرتور یک مسئله فنی است.

والورده حضور پپ گواردیولا در عرصه سیاست هم گفت: گواردیولا یک مربی بزرگ و الهام‌بخش در کلاس جهانی است. تصور می‌کنم او به مربیگری ادامه می‌دهد اما من هیچ ایده‌ای ندارم. گواردیولا یک مربی بزرگ است، در باقی موارد اطلاعی ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی