نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان سابق تیم ملی با فجرسپاسی، مس کرمان، سپاهان و پیکان روبه‌روی استقلال بازی کرده و دیدار شهرخودرو و آبی‌های پایتخت جدال رحمتی با پیراهن پنجمین تیمش مقابل استقلال است.

به گزارش خبرورزشی، سیدمهدی رحمتی تاکنون ۱۸ بار با پیراهن تیم‌های مختلف مقابل استقلال قرار گرفته است. سنگربان سابق تیم ملی با فجرسپاسی، مس کرمان، سپاهان و پیکان روبه‌روی استقلال بازی کرده و دیدار شهرخودرو و آبی‌های پایتخت جدال رحمتی با پیراهن پنجمین تیمش مقابل استقلال است.

اما در ۱۸ بازی گذشته چه آماری برای رحمتی ثبت شده است؟ او در تقابل با استقلال ۴ برد، ۶ تساوی و ۸ باخت کسب کرده که البته آمار قابل قبول و مناسبی برای رحمتی نیست. آخرین دیدار رحمتی با استقلال حضور او با پیراهن پیکان مقابل استقلال بوده که هر ۲ بازی رفت و برگشت در لیگ را با شکست به اتمام رسانده است؛ یکی ۳ بر صفر و دیگری یک بر صفر. رحمتی که در ۴ بازی اخیرش مقابل استقلال موفق به کلین‌شیت نشده، حالا با تیم قدرتمندی، چون شهرخودرو به دیدار تیم قدیمی‌اش می‌رود و آمار حضورش در تیم مشهدی می‌گوید او خواهد توانست بالاخره مقابل آبی‌های تهران کلین‌شیت کند و با خاطری خوش آزادی را ترک کند.

سنگربان سابق استقلال برای این بازی حتماً خواب‌های خوشی دیده و انگیزه‌های زیادی دارد تا در تقابل با سیدحسین حسینی اثبات کند احتمالاً دروازه‌بان بهتری بوده و آبی‌ها برای از دست دادنش اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی