نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است مائوریسیو پوچتینو باید سرمربی بوکاجونیورز شود.

به گزارش خبرورزشی، مائوریسیو پوچتینو پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال تاتنهام، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، آرسنال و بایرن مونیخ قرار داشته، این در حالی است که اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است پوچتینو باید سرمربی بوکاجونیورز شود. باشگاه بوکاجونیوز پس از اینکه گوستاوو آلفارو از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد، به دنبال یافتن جانشینی برای او است. اخیراً خوان رومان ریکلمه به عنوان نایب‌رئیس باشگاه بوکاجونیورز انتخاب شد.

مارادونا در گفت‌وگو با نشریه «اوله» آرژانتین درباره احتمال حضورش در بوکاجونیوز گفت: من به بوکاجونیورز بازنخواهم گشت، چون تأکید می‌کنم موافق حضور کسانی که باشگاه را مدیریت می‌کنند، نیستم. خورخه آمور آمیل، رئیس باشگاه هنوز آنجاست که این خود فاجعه است. کنار او همچنین ماریو پرگولینی، نایب رئیس باشگاه بود که باور داشت می‌تواند باشگاه را مدیریت کند. درباره ریکلمه هم باید بگویم که باشگاه مثل رختکن تیم نیست. مدیریت باشگاه سخت‌تر از مهار توپ، دادن پاس و یا زدن ضربه ایستگاهی است.

وی افزود: بوکاجونیورز حالا یک سرمربی می‌خواهد که احساس کند بوکاجونیورز چیست. نشستن روی نیمکت این تیم کار ساده‌ای نیست. (باخنده) بهترین گزینه هم مارادونا است، اما من به آنجا نخواهم رفت. مایلم، اما مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت بوکاجونیورز ببینم. باید با مائوریسیو تماس بگیرند و او را برای رهبری بزرگترین تیم دنیا متقاعد کنند.

اسطوره فوتبال آرژانتین که در حال حاضر هدایت تیم خیمناسیا آرژانتین را برعهده دارد، در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: می‌خواهم به بهترین شکل ممکن به دوران مربیگری‌ام پایان بدهم. اول می‌خواهم خیمناسیا را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات بدهم و سپس باید ببینیم چه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی