۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان اعلام کرد، دیدار استقلال - سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دلیل آلودگی هوا در شهر تهران لغو شده است.

به گزارش   خبرورزشی ، حمید استیلی در حاشیه دیدار امروز سایپای تهران - ذوب‌آهن اصفهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: وضعیت ما همان‌طور است که همه می‌دانید. اردوی‌مان را با هفت هشت نفر ادامه می‌دهیم و بازیکنان را به باشگاه‌ها دادیم و قرار بود امروز بعد از بازی‌های لیگ به ما ملحق شوند و شب عازم قطر هستیم. امروز هم چهار پنج بازیکنان ما هم بازی می‌کردند. درباره بازی استقلال - سپاهان در یکی دو ساعت پیش به ما خبر دادند به دلیل آلودگی هوا بازی‌های تهران لغو شده و تمام بازیکنان ما در اختیار ما هستند. ما این‌قدر گفتیم که بازی‌ها را عقب بیاندازند تا آخر به دلیل آلودگی بازی‌ها لغو شد!

وی در پاسخ به این سؤال که سازمان لیگ رسماً اعلام نکرده بازی‌ها لغو شده است، گفت: به احتمال زیاد بازی‌ها لغو شده و با بازیکنان هم صحبت کردیم که هر چه زودتر به تیم ملحق شوند. نورافکن و محبی هم که در اصفهان هستند گفتیم که هر چه زودتر به ما ملحق شوند. اگر آنها به پرواز امشب نرسند با پرواز 4 صبح فردا به قطر می‌آیند و به ما ملحق می‌شوند. از بین بازیکنان لژیونرمان هم مهدی‌خانی دو سه روز است به ما اضافه شده، دلفی آسیب دیده است و با دکتر تیم در ارتباط است. آقای تاج نیز با فدراسیون ترکیه در تماس است تا صیادمنش هرچه زودتر به ما اضافه شود.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاداش‌های‌شان را دریافت کرده‌اند، گفت: پاداش‌های‌مان را هنوز نگرفتیم. هنوز پاداش‌های صعود از دور مقدماتی را نگرفتیم. پاداش به صعود المپیک را هم اعلام نکردند. البته پاداش صعود از دور مقدماتی را آقای تاج گفت که به زودی پرداخت می‌شود.

استیلی در خصوص اینکه حریف دوم تدارکاتی‌شان در قطر مشخص شده است یا نه، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست، ولی احتمالاً یک تیم لیگ یکی قطر است.

وی درباره شرایط محل برگزاری مسابقات تیم امید در تایلند و اینکه آنجا تیمی است که بازی تدارکاتی انجام دهند، خاطرنشان کرد: شهری که در تایلند مستقر هستیم، تیمی نیست، ولی تا وقتی که برویم آنجا باید ببینیم چه تیمی هست تا بتوانیم بازی کنیم. دمای هوا در تایلند در زمان برگزاری مسابقات بین 27 تا 30 درجه است.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره این موضوع که استراماچونی گفته بود بازی استقلال با سپاهان حتماً برگزار شود و سپاهانی‌ها هم گفتند که بازی لغو نشود، اظهار کرد: براساس خبری که به ما دادند گفتند که بازی برگزار نمی‌شود و لغو شده است. ما از سازمان لیگ فقط همین بازی را درخواست کردیم و گفتیم بحث یک جام است و هر دو تیم هم حق دارند و از آنها درخواست کردیم که بازی را به عقب بیاندازند، ولی آلودگی هوا به ما کمک کرد. اگر آلودگی نبود باید بازی برگزار می‌شد.

استیلی در پایان در خصوص زمان اعلام لیست نهایی تیم امید گفت: ما 8 دی‌ماه بعد از اینکه از قطر برمی‌گردیم، 11 دی‌ماه مراسم بدرقه داریم و در آن زمان 23 نفر نهایی را اعلام می‌کنیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی