نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید همتای اسپانیایی‌اش در منچسترسیتی را بهترین مربی دنیا معرفی کرد.

تمجید زیدان از گواردیولا: او بهترین مربی جهان است به گزارش خبرورزشی، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل اتلتیک‌بیلبائو در هفته هجدهم لالیگا به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و او را بهترین مربی دنیا خطاب کرد.

زیزو درباره سرمربی تیمی که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریف شاگردان اوست، گفت: روبه‌رو شدن با گواردیولا اتفاق خاصی است. من بار‌ها روبه‌روی او بازی کرده‌ام. برای او چه وقتی که بازیکن بود، چه الان که مربی است، احترام قائل بوده‌ام. به نظرم او بهترین مربی دنیا است. او در دوران کاری‌اش ثابت کرد که بهترین است و من هم بی‌صبرانه منتظر روبه‌رو شدن با او و تیمش هستم.

زیدان سپس به جنجال‌های مربوط به داوری ال‌کلاسیکو و خطا‌های پنالتی گرفته نشده به سود تیمش در آن بازی اشاره و اظهار داشت: گذشته‌ها گذشته است. VAR مهم است. این یک تکنولوژی است، یک امتیاز برای فوتبال، اما قطعاً هنوز جای پیشرفت دارد و من مطمئنم که پیشرفت هم خواهد داشت. هر کسی ممکن است اشتباه کند. باشگاه به این موضوع اعتراض نخواهد کرد. الان هم چیزی که برای من اهمیت دارد بازی فردا مقابل بیلبائو است. همه ما روی بازی فردا تمرکز داریم که بازی سختی است. این آخرین بازی ما در سال ۲۰۱۹ است و به همین دلیل می‌خواهیم با تمام توان تلاش کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی