نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوری، پیشکسوت استقلال گفت: فقط صندلی‌ها عوض شد تا صدای هواداران بند بیاید وگرنه آقایان فتحی و خلیل زاده فقط جای خود را با هم عوض کردند.

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری، پیشکسوت استقلالی با انتشار پستی در اینستاگرامش به وضعیت این روزهای باشگاه واکنش نشان و گفت: تغییرات استقلال ظاهری بوده و عاملان حاشیه هنوز هستند. فشاری که هواداران استقلال آوردند باعث شد سرانجام آقای فتحی از مدیرعاملی باشگاه استعفا داده و خلیل زاده سرپرست موقت شود.

او ادامه داد: به نظر من این تغییرات ظاهری است و عملاً تغییر خاصی در مدیریت این باشگاه ایجاد نشد. در این تیم فقط صندلی‌ها عوض شد تا صدای هواداران بند بیاید. وگرنه آقایان فتحی و خلیل زاده فقط جای خود را با هم عوض کردند و اتفاق دیگری روی نداد.

وی افزود: هنوز باشگاه مدیر عامل ندارد و این در شأن نام بزرگ استقلال نیست. هرچه سریع‌تر باید تکلیف مدیرعامل این باشگاه روشن شده و مدیر جدید مشخص شود. ضمن اینکه به نظر من آقای فتحی باید از هیات مدیره هم جدا شود. مثل مدیران قبلی آقایان افتخاری و افشارزاده که بعد از استعفا از مدیریت خودشان از هیات مدیره هم رفتند. با این شکل سیاست‌های کلان باشگاه تغییری نخواهد کرد و همان سیاست‌هایی که در نیم فصل نخست این همه حاشیه ایجاد کرد و باعث به هم ریختن تیم شد، در نیم فصل دوم نیز بدون تغییر وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی