نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشکل قلبی رئیس فدراسیون فوتبال البته قطعی است و برای او آرزوی سلامتی داریم اما این بیماری نمی‌تواند عامل اصلی جدایی تاج از فدراسیون فوتبال باشد.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ آقای تاج را ما از سال های گذشته می‌شناسیم. از خیلی سال‌ها... از دورانی که او در هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن بود. از همان زمان که ترکان رئیس هیئت فوتبال اصفهان بود. بعدها که در تهران، روزنامه جهان فوتبال را افتتاح کرد؛ همان زمان که به فدراسیون فوتبال رفت و نایب رئیس شد و البته همیشه سودای ریاست داشت.

آقای تاج را ما خیلی خوب می شناسیم. او آدمی نیست که به همین سادگی از فوتبال دل بکند و با یک استعفای ساده، مقدمات جدایی‌اش را فراهم کند. یک عضو هیئت رئیسه در فدراسیون فوتبال داریم که جانش در می‌رود برای آقای تاج؛ عبدالکاظم طالقانی را که می شناسید؟ مگر او چند روز پیش که شایعه استفعای تاج در شهر پیچیده بود، این موضوع را قاطعانه تکذیب نکرد؟ طالقانی حتی بعد از اعلام استعفا هم این مساله را رد کرد.

پس استعفای آقای تاج به همین راحتی نیست که او سفارش یک متن ساده را به سخنگوی خود داده باشد و بگوید ما رفتیم. کجا رفتید آقای تاج؟

مشکل قلبی رئیس فدراسیون فوتبال البته قطعی است و برای او آرزوی سلامتی داریم؛ او برای رسیدن به این موقعیت، سال‌ها صبر کرد. می‌دانید چند سال طول کشید تا این بلندپروازی جانانه، رنگ واقعیت به خود بگیرد؟ رها کردن تاج و تخت فدراسیون فوتبال، کار هر کسی که بود، کار آقای تاج نبود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی