۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار در خصوص رقابت های مقدماتی جام جهانی گفت: بازی‌های سختی در دور برگشت داریم، ولی باید این دیدار‌ها را ببریم تا به غیر از صعود به دور بعد رنکینگ اول آسیا را پس بگیریم.

به گزارش خبرورزشی، عصر دیروز به همت باشگاه سایپا و کاظم برجلو که از دوستان نزدیک سردار آزمون است، جشن تولد مهاجم تیم ملی کشورمان در محل باشگاه سایپا برگزار شد. گزارش این جشن تولد سورپرایزی را در ادامه می‌خوانید.

واقعاً سورپرایز شدم
سردار آزمون که فکر نمی‌کرد باشگاه سایپا قرار است برایش تولد بگیرد با دیدن کیک تولد گفت: «من معمولاً خیلی سورپرایز نمی‌شوم، ولی واقعاً این اتفاق افتاد و باید از لطف همه شما تشکر کنم.»

آرزوی فوتبالی‌ام معرفی جوانان مستعد به تیم ملی است
از سردار به هنگام فوت کردن شمع تولدش پرسیدند بزرگترین آرزوی فوتبالی‌ات چیست؟ او پاسخ داد دوست دارم جوانان مستعد زیادی به فوتبال ملی ما و به خصوص تیم ملی معرفی شوند و آن‌هایی که استعداد فوتبالی دارند هیچ‌وقت پشت خط نمانند.

نگران تیم ملی هستم، ولی امیدوارم مثل دوره قبل راحت به جام جهانی برویم
آزمون در مورد شرایط تیم ملی هم گفت: خب من هم مثل همه نگران اوضاع تیم ملی هستم، ولی امیدوارم مثل دوره قبل راحت به جام جهانی برویم. بازی‌های سختی در دور برگشت داریم، ولی باید این دیدار‌ها را ببریم تا به غیر از صعود به دور بعد رنکینگ اول آسیا را پس بگیریم.

به زودی خبر‌های خوبی از سردار خواهید شنید
سردار درخصوص شایعه پیشنهاد کریستال‌پالاس هم گفت: 2.5 سال با زینت قرارداد دارم و در این مورد صحبت نمی‌کنم و اطلاعی ندارم. مدیربرنامه‌هایم این جا حضور دارد هر سؤالی دارید از او بپرسید. مدیربرنامه‌های سردار هم در مورد پیشنهاد‌های آزمون گفت: «به زودی خبر‌های خوبی از سردار خواهید شنید.»

بازیکنان روس دوست دارند در زینت بازی کنند
سردار درخصوص شرایط تیمش در روسیه گفت: زینت در روسیه باشگاه بزرگ و متمولی به حساب می‌آید به همین خاطر خیلی از بازیکنان روسیه دوست دارند در این تیم بازی کنند.

جانشینی کی‌روش فوق‌العاده سخت است
آزمون در مورد سرمربی تیم ملی هم گفت: ما دوران بسیار خوبی با کی‌روش داشتیم و جانشینی او کار فوق‌العاده سختی است. حالا با جدایی ویلموتس امیدوارم هرکسی روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند بتواند کمک کند.

امیدوارم روند بازیکن‌سازی‌تان ادامه داشته باشد
بعد از برگزاری جشن تولد، سردار بازدید کوتاهی از مدرسه فوتبال سایپا داشت و با بازیکنان کم سن و سال این تیم عکسی به یادگار گرفت. بعد از بازدید سردار از مدرسه فوتبال گفت: «سایپا همیشه بازیکنان خوبی به فوتبال ایران معرفی کرده و به کارخانه بازیکن‌سازی معروف بوده، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی