نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فکر می‌کنید در پرونده مارک ویلموتس و ایران، کدام طرف برنده است؟ اصلاً وقتی می‌شنوید کار ایرانی‌ها با یک خارجی به فیفا کشیده، انصافاً منتظر چه رأیی هستید؟

به گزارش خبرورزشی، در دو دهه گذشته هر پرونده‌ای که به فیفا رفته، چیزی جز ضرر برای ایران نداشته. از پرونده جنجالی پرو پییچ بگیرید تا خارجی‌های متعدد و مانوئل ژوزه و برانکو و... ایوانکوویچ قبلاً توانست از فدراسیون فوتبال ۵۰۰ هزار دلار غرامت بگیرد. همین حالا هم شک نکنید از پرسپولیس غرامت خواهد گرفت. در پرونده ویلموتس هم خیلی‌ها اعتقاد دارند حق با اوست و برنده خواهد شد.

در حالی که مهدی تاج و دیگر مسئولان فدراسیون بار‌ها و بار‌ها این مسئله را رد کرده و گفته‌اند حتی می‌توانند از او غرامت بگیرند، دیروز یکی از اعضای هیئت رئیسه در این باره به خبرورزشی گفت: «واقعیت این است که در پرونده ویلموتس ما محکوم هستیم و این هم دلیل واضح و روشنی دارد. ما با آقای ویلموتس قرارداد بستیم و به او قول دادیم در فلان تاریخ پولش را پرداخت کنیم. در ادامه هم یک تفاهم‌نامه امضا کردیم که ببخشید دیر شده و در تاریخ دیگری می‌پردازیم. آقای ویلموتس هم در همان تاریخ مقرر وقتی دید پولش پرداخت نشده، فسخ کرد و به فیفا نامه داد. بنابراین طبق قانون حق با ویلموتس است و ما محکوم خواهیم شد.»

او در این باره نکته دیگری هم گفت: «اینکه پرونده به فیفا کشیده در واقع فقط دچار تمدید زمان است. وگرنه ما محکوم خواهیم شد. واقعاً نمی‌دانیم ایشان چقدر غرامت خواسته، چون آقای تاج به ما همان چیزی را گفته که به مردم در تلویزیون گفته بود، اما بهترین راه‌حل این است که با او توافق کنیم و اجازه ندهیم شکایت جدی‌تر شود.» این عضو هیئت رئیسه اضافه کرد: «بهترین راهکار این بود که ما آن ۲ میلیون یورو را بعد از فسخ قرارداد به ویلموتس نمی‌دادیم. همین حالا می‌توانستیم با آن پول فسخ قطعی بگیریم ولی وقتی ویلموتس آن ۲ میلیون یورو را گرفت، گفت من حتماً می‌توانم پول بیشتری هم بگیرم!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی