نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم ماشین سازی تبریز گفت: رسول خطیبی پیش از این هیچ حرفی نزده و هیچ نامه رسمی به باشگاه و مدیریت ارائه نکرده بود.

به گزارش خبرورزشی، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز دقایقی پیش با انتشار مطالبی در فضای مجازی خبر از خداحافظی از جمع سبزپوشان تبریزی داد. این در حالی است که به نظر می‌رسد هیچ کدام از اعضای مجموعه ماشین‌سازی در جریان تصمیم رسول خطیبی قرار ندارند.
سید محمد علوی سرپرست تیم ماشین‌سازی تبریز در مورد پیام خداحافظی رسول خطیبی به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ما اکنون در باشگاه هستیم و از طریق فضای مجازی متوجه شدیم که رسول خطیبی با ماشین‌سازی خداحافظی کرده است، اما او پیش از این هیچ حرفی نزده بود و هیچ نامه رسمی به باشگاه و مدیریت ارائه نکرده بود. مدیریت باشگاه هم حرفی در این مورد به ما نزده است.
سرپرست ماشین‌سازی درمورد اینکه آیا در روز‌های قبل رسول خطیبی در صحبت با اعضای مجموعه ماشین سازی ناراحتی خودش از شرایط موجود را ابراز کرده، عنوان کرد: واقعا ما هم غافلگیر شده‌ایم. در مورد ناراحتی او باید مدیریت باشگاه صحبت کند و من اطلاعی از این مورد ندارم. شاید یکسری مسائل خصوصی وجود داشته باشد که با ما نگوید و یا شاید هم به مشکلات مالی باشگاه مربوط شود. اطلاع دقیق در مورد دلیل ناراحتی او ندارم و نمی‌توانم اظهار نظر قطعی در این مورد داشته باشم.
وی در مورد اینکه رسول خطیبی روز گذشته در حال خروج از وزارت ورزش دیده شده عنوان کرد: من روز گذشته با رسول خطیبی صحبت کردم. او اصلا صحبتی از ناراحتی یا جدایی نداشت، از او پرسیدم کجا هستی و او به من گفت در تهران هستم. اینکه کجا رفته و با چه کسی صحبت کرده را نمی‌دانم. ممکن است در وزارت برای حضور در تیمی یا جایی صحبت کرده باشد، من اطلاعی در این مورد ندارم.
واکنش سرپرست ماشین‌سازی به پیام بحث‌برانگیز خطیبی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی