نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا با وجود پیروزی مقابل اورتون درباره آینده‌ تیمش ابراز نگرانی است.

اعتراف جدید پپ: شاید هفتم یا هشتم شویم! به گزارش خبرورزشی، پپ گواردیولا پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل اورتون در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش نسبت به آینده من‌سیتی ابراز نگرانی کرد.

سرمربی تیم منچسترسیتی در این باره گفت: عالی بازی کردیم، بنابراین برای بازیکنانم خوشحالم. این بازه زمانی از فصل بسیار دشوار است. واقعاً خوب کار کردیم. سه امتیاز دیگر به دست آوردیم و به لسترسیتی نزدیک‌تر شدیم. وقتی از رتبه اول جدول فاصله می‌گیرید، گاهی مردم تسلیم می‌شوند، اما ما ناامید نمی‌شویم. باید ادامه دهیم. جام حذفی را در پیش داریم و پس از آن هم جام اتحادیه پیش روی‌مان است. از عملکرد و رفتار بازیکنانم مثل همیشه خوشحالم. ممکن است فصل را در رتبه هفتم یا هشتم به اتمام برسانیم، اما این اتفاق به خاطر انفعال ما نخواهد بود. خیلی خوب بازی کردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی تهاجمی بازی می‌کنید، امکان وقوع اشتباهاتی مانند آنچه براوو مرتکب شد، وجود دارد. به لطف او می‌توانیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم. کلودیو پس از اشتباهی که مرتکب شد تلاش کرد تا دوباره به بازی با توپ ادامه دهد و همین مسئله باعث شد در ۱۴ یا ۱۵ دقیقه پایانی فقط یک یا دو کرنر به حریف بدهیم. آن‌ها در کرنر‌ها خطرناک نشان دادند، چرا که قامت بلندتری داشتند، اما با درخشش براوو کرنر زیادی ندادیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی