۱
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
۱ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتقال گروه‌های بزرگ هواداران را چالش بزرگ این کشور در طول این رقابت‌ها دانست.

به گزارش خبرورزشی، حسن الذوادی گفت: ساخت وساز‌های سایر ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در سال جاری نیز همچنان ادامه دارند. این کار‌ها در ورزشگاه‌های شهر آموزش، البیت، الریان، الثمامه، لوسیل و ابو عبود انجام می‌شوند و خیلی زودتر از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ و برنامه تعیین‌شده مهیای بهره‌برداری خواهند شد.
رئیس کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درباره نقش متروی این کشور در این رقابت‌ها اظهار داشت: انتقال گروه‌های بزرگی از هواداران فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۰ از مکانی به مکان دیگر یکی از چالش‌های بزرگ قطر خواهد بود. ما باید برنامه‌ای دقیق و مدون تهیه کنیم تا انتقال هواداران فوتبال، مسئولان رقابت‌ها و اعضای تیم‌های ملی فوتبال میان هتل‌ها، زمین‌های تمرینی و ورزشگاه‌ها در نهایت سهولت صورت پذیرند. مترو نیز وسیله نقلیه مناسبی برای رسیدن به این اهداف است، زیرا علاوه بر سرعت مطلوب و هزینه کمتر می‌تواند نقش کلیدی برای جابجایی‌ها ایجاد کند.
الذوادی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در ماه‌های آینده تمام مسیر‌های انتقال هواداران تا رسیدن به صندلی ورزشگاه‌ها را ترسیم خواهیم کرد و می‌بینیم که مترو چقدر می‌تواند در انجام این برنامه مفید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    قهرمان جهان برزیل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی