۰
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس که خوب می‌داند گابریل کالدرون چند بازیکن مازاد تیمش را نمی‌خواهد و به آن‌ها بازی هم نمی‌دهد به دنبال به فروش رساندن نفرات اضافه است.

به گزارش خبرورزشی، گاهی اوقات در دنیای تبلیغات، یک جمله ساده قدرتی معادل هزار فروشنده دارد و کاری می‌کند که حتی عاقل‌ترین خریداران نیز برای یک تخفیف کوچک سه ساعت در صف بایستند یا همدیگر را به خاطر یک تکه کیک رایگان کتک بزنند، اما همان‌طور که از قدیم گفته‌اند، هیچ ارزانی بی‌علت نیست و هیچ فروشنده‌ای اجناس خود را برای منافع مردم حراج نمی‌کند و هدف اغلب آن‌ها ارتقای محصول و توسعه کسب و کار است. عبارت «یکی بخر، دوتا ببر» از وسوسه‌کننده‌ترین جملاتی است که هر خریداری را جذب می‌کند تا حداقل یک بار کالا را از نزدیک بررسی کند، اما چرا کلمه «رایگان» چنین بار روانی در ذهن خریدار ایجاد می‌کند و آیا این معاملات واقعاً ارزش دارند؟

این عبارت حداقل در فوتبال ایران کاربردی ندارد! چرا؟ شنیدیم گابریل کالدرون اسم چند بازیکن تیمش را در لیست مازاد پرسپولیس گذاشته است، اما این باشگاه هنوز به صورت رسمی این لیست را اعلام نکرده است. شنیدیم باشگاه پرسپولیس که خوب می‌داند گابریل کالدرون چند بازیکن مازاد تیمش را نمی‌خواهد و به آن‌ها بازی هم نمی‌دهد به دنبال به فروش رساندن نفرات اضافه است. گویا به تازگی پرسپولیسی‌ها برای خرید یک بازیکن ایرانی مد نظر گابریل کالدرون به باشگاه این بازیکن پیشنهاد داده‌اند رضایتنامه او را بدهند و ۲ بازیکن قرمزپوش را در نیم‌فصل دوم در اختیار بگیرند! باشگاه مورد نظر که در لیگ برتر حضور دارد، اما هنوز جوابی به این پیشنهاد نداده است. ظاهراً یک واسطه به مدیران باشگاه لیگ برتری توصیه کرده است که عجله نکنند زیرا باشگاه پرسپولیس به زودی این بازیکنان لیست مازاد را کنار خواهد گذاشت. آنگاه این باشگاه می‌تواند مستقیم با بازیکنان لیست مازاد مذاکره کرده و بدون آزاد کردن ستاره خود قادر است شاگردان اضافی پرسپولیس را در اختیار بگیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی