نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره جدید استقلال متشکل از خلیل‌زاده، فتح‌الله زاده، موسوی و دو عضو جدید که احتمالاً جایگزین منزوی و فتحی می‌شوند، شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرورزشی، از همان روزی که آندره‌آ استراماچونی از استقلال رفت و هواداران مجموعه آبی با قاطعیت خواهان استعفای دسته‌جمعی هیئت مدیره شدند، خبر‌های پراکنده‌ای درباره هیئت مدیره به گوش می‌رسید. هیئت مدیره‌ای که با ترکیب خلیل‌زاده (هتلدار و چهره اقتصادی)، منزوی (مدیر سابقا‌ً استقلالی)، سعادتمند (مدیر وزارتی)، میرشاد ماجدی (سهمیه پیشکسوتان) و امیرحسین فتحی (مدیرعامل) شکل گرفته بود، با جدایی سعادتمند که روی کاغذ رئیس هیئت مدیره بود و در عمل هیچ اختیاری نداشت، مدت‌ها ۴ نفره به فعالیت ادامه می‌داد و با پیش آمدن بحران استراماچونی، هواداران خواهان کنار رفتن هر ۴ نفر شدند.
حتی استراماچونی هم از ایتالیا پیام داد با این هیئت مدیره کار نمی‌کند، اما در نهایت فقط دو تغییر در هیئت مدیره رخ داد؛ ابتدا برای به دست آوردن دل هواداران استقلال، فتح‌الله زاده وارد هیئت مدیره شد تا با توجه به غیبت طولانی سعادتمند بالاخره جمع ۵ نفره هیئت مدیره کامل شود.
چند روز پیش هم با اصرار میرشاد ماجدی به پذیرش استعفایش، عبدالرضا موسوی، مالک هواپیمایی زاگرس که سابقه اداره صبا و استقلال خوزستان را دارد، به هیئت مدیره آمد، اما این اتفاقی نیست که طرفداران استقلال را راضی کند، آن‌ها می‌گویند امیرحسین فتحی و منزوی هم باید استعفا کنند و وقتی میرشاد که کمترین نقش را در رفتن استراماچونی داشت، رفت چرا بقیه نمی‌روند؟
حالا خبر رسیده تغییرات در هیئت مدیره استقلال ادامه دارد. وزیر ورزش امروز یا چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت دولت با دو وزیر دیگر کابینه دولت روحانی که عضو مجمع باشگاه استقلال هستند، حرف خواهد زد و در نهایت هیئت مدیره جدید استقلال متشکل از خلیل‌زاده، فتح‌الله زاده، موسوی و دو عضو جدید که احتمالاً جایگزین منزوی و فتحی می‌شوند، شکل می‌گیرد. باتوجه به جلسه کاظم اولیایی و جهانگیر کوثری با معاون وزیر شایعه شد این دو نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند، اما به گفته منابع آگاه هر دو عضو جدید چهره اقتصادی هستند و یکی از این دو عضو جدید هم مدیرعامل استقلال خواهد شد.
با آمدن موسوی به استقلال و باتوجه به روابط خوب او با امیر قلعه‌نویی عده‌ای پیش‌بینی می‌کنند دو چهره اقتصادی بعدی هم دوستان نزدیک سرمربی فعلی سپاهان هستند که به استقلال می‌آیند تا زمینه بازگشت امیر فراهم شود، اما این روایت هم درست مثل مطرح شدن نام اولیایی و کوثری که دیروز با علی‌نژاد جلسه داشتند و طرح نام فرهاد صنیعی‌فر، مالک سابق نساجی و شاهرخ سبک‌دست که سابقه همکاری با مجموعه آبی را دارد، فقط در حد شایعه و شنیده‌هاست. راست و دروغش گردن راوی که می‌گفت مدیرعامل جدید استقلال از دوستان نزدیک فرهاد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی