نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو با چالشی جدی مواجه می‌شود.

برانکو قید مذاکره با پرسپولیس را زد؛ دریافت مطالبات از فیفا! به گزارش خبرورزشی ، در شرایطی که تا کنون برانکو ایوانکوویچ در چندین نوبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود وارد مذاکرات شده، اما در این زمینه توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

سرمربی سابق پرسپولیس که به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه هدایت تیم ملی ایران نیز بود این روز‌ها با پیشنهاداتی از کشور چین و قطر مواجه شده که البته پاسخی به آن‌ها نداده است.

پرداخت مطالبات برانکو توسط باشگاه پرسپولیس و حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی به گونه‌ای به یکدیگر گره خورده بود، زیرا مرد کروات در آخرین گفت و گوی خود با خبرگزاری فارس اعلام کرد تنها در صورت گرفتن طلبش به پیشنهادات از ایران پاسخ خواهد داد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مسئولان باشگاه پرسپولیس بسته پیشنهادی به این مربی اعلام کردند، ولی سرمربی سابق سرخپوشان این پیشنهاد را قبول نکرده و تصمیم دارد به صورت جدی دریافت مطالباتش را از فیفا پیگیری کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس باید به هر شکل ممکن یا طلب این مربی را پرداخت کند یا اینکه منتظر حکم فیفا در ماه‌های آینده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی