نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در مورد موضوع مطرح شده در مورد مهاجرت کیمیا علیزاده به یک کشور اروپایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش   خبرورزشی ، امیر غفرانی در مورد موضوع مطرح شده در مورد کیمیا علیزاده و مهاجرت و پناهنده شدن وی به یک کشور اروپایی اظهار داشت: در مورد این موضوع هنوز هیچ چیز مشخص نیست و بنده نه این موضوع را تایید و نه تکذیب می‌کنم.
وی افزود: عکس منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این مسابقات نیست و باید در این زمینه پرس‌وجو کنم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه در صورت صحت مهاجرت و یا ماندن در ایران خود علیزاده باید در این زمینه اعلام نظر کند، بیان کرد: وی با همسرش به مسافرت رفته و اگر بخواهد بماند یا نه مسئولیت آن به عهده خود اوست.
غفرانی با بیان اینکه پدرش هم تلفن را جواب نمی‌دهد، ادامه داد: هئیت تکواندو نیز در این زمینه پیگیر است و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود، خانم کمرانی مربی کیمیا علیزاده هم در جریان نیست و دنبال این هستیم که از طریق این مربی که ارتباط خوبی با کیمیا دارد، موضوع را جویا شویم.
غفرانی با بیان اینکه تمام این موارد در حد شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌ها است، گفت: در پیام رسان‌ها هم برای کیمیا علیزاده پیام گذاشته‌ام و پرسیدم که این خبر درست است یا خیر، که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی