نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی امید ایران پس از تساوی مقابل تیم ملی ازبکستان گفت: معتقدم می‌توانیم با کمک هم تیمی‌ها مقابل کره جنوبی به پیروزی رسیم.

نورافکن: می‌توانیم مقابل کره به برد برسیم به گزارش   خبرورزشی، امید نورافکن پس از تساوی تیم ملی امید ایران مقابل تیم ملی امید ازبکستان در اولین بازی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا عنوان کرد: بازی خیلی سختی برای ما شد، زیرا اینکه گل اول را ما دریافت کردیم و یک مقداری تمرکزمان به هم ریخت.

وی ادامه داد: ولی بینندگان عزیز که بازی را دیدند، مشاهده کردند که پس از اینکه به تساوی یک بر یک رسیدیم، یک موقعیت صددرصد را یکی از بازیکن بزرگسال‌مان که محمد محبی بود نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

نورافکن خاطر نشان کرد: اگر آن توپ گل می‌شد یا اینکه ۲ و ۳ موقعیت دیگر نیز داشتیم، می‌توانستیم آن‌ها را گل کنیم به آسانی به برد می‌رسیدیم. ولی باید خوب برای بازی بعدی آماده شویم، خوب ریکاوری کنیم، بازی کره جنوبی را آنالیز کنیم که بازی دوم را به خوبی پشت سرگذاریم.

وی گفت: مطمئناً می‌توانیم به دور بعدی صعود کنیم و معتقدم که با کمک هم‌تیمی‌ها می‌توانیم کره جنوبی را اذیت کنیم و به پیروزی دست پیدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی