۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تا مربی جدید بتواند تیم را جمع و جور کند، سپاهان و تراکتور و... گوی سبقت را خواهند ربود.

به گزارش   خبرورزشی،  پایان رأفت، مهاجم اسبق پرسپولیس می‌گوید اگر گابریل کالدرون به تمرینات پرسپولیس برنگردد، بحران تمام تیم را فراخواهد گرفت. این گفت‌وگو را بخوانید.
 
ظاهراً کالدرون هم با مسئولان پرسپولیس قهر کرده است.
من هم شنیدم که مشکلش حل نشده و تهدید کرده استعفا می‌دهد. خدا نکند اینطور شود، چون پرسپولیس وارد بحران خواهد شد. تیمی که با هزار مشکل توانست خودش را جمع و جور کند و با عبور از مدعیان صدرنشین جدول شود، قطعاً برای نیم‌فصل دوم مشکلات بیشتری خواهد داشت و تیم نزول می‌کند.
 
چرا پول کالدرون را زودتر ندادند؟
خب سؤال همین‌جاست. من می‌گویم اگر زودتر به فکر پول او می‌افتادند، اوضاع این‌طوری نمی‌شد و ما نباید اجازه دهیم کالدرون هم به سرنوشت استراماچونی دچار شود. معلوم نیست چرا مربیان خارجی فوتبال ما اکثراً رفتنی می‌شوند. یا با آن‌ها قرارداد نبندند یا وقتی بستند به فکر پول‌شان هم باشند. وقتی پول ندارند، چرا اصلاً مربی یا بازیکن خارجی می‌آورند؟
 
پیروانی هم گویا قصد ندارد با تیم کار کند.‌
نمی‌دانم مشکل کالدرون با پیروانی چیست و حرفی هم زده نشده است. باید مشخص شود چرا کالدرون با پیروانی همکاری نمی‌کند. افشین سال‌ها در پرسپولیس بوده و زحمت کشیده و می‌تواند به تیم خیلی کمک کند.
 
آیا اگر کالدرون برود، پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود؟
شانس کمتری خواهیم داشت. تا مربی جدید بتواند تیم را جمع و جور کند، سپاهان و تراکتور و... گوی سبقت را خواهند ربود. خدا کند کالدرون برگردد.
 
آیا استقلال هم شانس قهرمانی دارد؟
استقلالی‌ها هم حاشیه‌های زیادی داشتند و قطعاً کارشان برای حضور پرقدرت در جمع مدعیان سخت خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی