نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگیری‌های پشت پرده بین مدیران باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون به بالاترین حد خود رسیده و حالا کار را به جدایی کشانده است.

به گزارش   خبرورزشی ، سرمربی آرژانتینی سرخپوشان فقط یک گام تا جدایی قطعی فاصله دارد و تا امروز، پادرمیانی هیچ‌یک از مدیران باشگاه را نپذیرفت و حتی امکانی برای تماس به آن‌ها نمی‌دهد. کالدرون مدعی است نه تنها مطالبات گذشته باید پرداخت شود، بلکه باید پاداش او به علاوه حقوق ژانویه، فوریه و مارس (از امروز تا اواسط فروردین) را هم به حسابش بریزند تا خیالش راحت باشد (اینجا بخوانید) .

با این حال یکی از مسئولان باشگاه ماجرای جالبی برای‌مان تعریف کرد. او گفت: «کالدرون طی ماه‌های گذشته سه مرتبه نامه فسخ قرارداد را برای باشگاه ارسال کرده که آخرین آن روز ۱۱ دی بود؛ درست ۱۵ روز پس از شروع قسط دوم که باشگاه توانایی پرداخت آن را نداشت. کالدرون می‌گوید طی ۵، ۶ ماه گذشته که به ایران آمده هنوز دریافتی کاملی ندارد و قسط اول قراردادش نیز اقساطی می‌شود. از این رو به شدت ناراضی است. یک‌سری شرایط دیگر هم داشت که گفته بود تا زمان رقم خوردن آن به تهران برنمی‌گردد. باشگاه نمی‌تواند به سرعت همه خواسته‌های او را برآورده کند. متأسفانه حاضر به برگزاری جلسه مستقیم هم نیست و فقط می‌گوید شرایط و اختیارات جدید می‌خواهد تا برگردد. او ما را تحت فشار گذاشته و نمی‌دانیم چطور باید کالدرون را راضی به بازگشت کنیم.»

مدیران باشگاه مدعی هستند تلاش می‌کنند مشکلات را حل کرده و زمینه بازگشت کالدرون را فراهم سازند، اما این مربی آرژانتینی همه راه‌ها برای توافق را بسته و به قول معروف مرغش فقط یک پا دارد! او روز سه‌شنبه گذشته با دو دستیار خود که به تهران سفر کرده بودند، تماس گرفت و از آن‌ها خواست خیلی زود به قطر برگردند. اینیگو والنسیا و خواکین، دستیاران اسپانیایی کالدرون بودند که به خواسته این مرد آرژانتینی تهران را ترک کردند، آن‌هم در شرایطی که سرخپوشان تمرینات را به تازگی شروع کرده بودند و منتظر بازگشت مربیان خود بودند. این اخبار نشان می‌دهد شرایط پرسپولیس اصلاً خوب نیست ولی با این حال انصاری‌فرد، کار مذاکره با کالدرون را به دفتر وزیر کشانده و همراه با وکیل این مربی به وزارتخانه رفت‌وآمد داشت. او حتی دو مرتبه خواستار برگزاری جلسه فوق العاده هیئت‌مدیره شد تا آخرین صحبت‌های مدیریتی را هماهنگ کرده و در مورد کادر فنی تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد. همه اعضا به بازگرداندن کالدرون رأی مثبت دادند، اما این مربی حتی جواب ایمیل‌های مستقیم را هم نمی‌دهد و مشخص است دیگر اعتمادی به صحبت مدیران باشگاه ندارد. با اینکه پول در حسابش نشسته، اما او مدعی است می‌تواند بعد از ارسال سه نامه به باشگاه، قراردادش را فسخ کرده و پس از شکایت به فیفا، کل مبلغ قرارداد فصل خود را به صورت یک‌جا به همراه کلی غرامت دریافت کند!

این خبر که کالدرون به جای یک بار، سه مرتبه نامه درخواست فسخ داده و باشگاه را تهدید کرده بود، هرگز توسط مسئولان باشگاه به رسانه‌ها داده نشد، اما حالا چنین مسائلی را می‌شنویم که البته عجیب است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی