نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع خبری در ایتالیا مدعی است مالک باشگاه ناپولی فروش بازیکن به تیم‌های تحت هدایت سرمربی پیشین این تیم را ممنوع کرده است.

ناپولی برای کارلتو شمشیر را از رو بست به گزارش خبرورزشی، باشگاه ناپولی ماه گذشته به پیشنهاد باشگاه اورتون انگلیس برای خرید پیوتر زیلینسکی پاسخ منفی داد و مانع از انتقال او به مرسی‌ساید شد.

اکنون، اما یک منبع خبری در ایتالیا مدعی است که دلیل خودداری ناپولی از فروش این بازیکن نه پایین بودن پیشنهاد تیم انگلیسی بلکه جلوگیری از ملحق شدن او به کارلو آنچلوتی بوده است.

به نظر می‌رسد که اختلافات میان اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی و سرمربی پیشین این تیم، کارلو آنچلوتی (پس از ابراز مخالفت علنی کارلتو با تصمیم دلورنتیس برای فرستادن بازیکنان به اردوی تمرینی اجباری) همچنان ادامه دارد و سبب شده که دلورنتیس همچنان از سرمربی که دو ماه پیش او را برکنار کرد، کینه به دل داشته باشد تا جایی حاضر نباشد هیچ‌کدام از بازیکنان تیمش را به تیم‌های تحت هدایت آنچلوتی بفروشد.

این ادعا را یک خبرنگار ایتالیایی به نام رافائله اوریما مطرح کرده است. او در گفت‌وگو با برنامه کالچوناپولی ۲۴ مدعی شد دلیل عدم انتقال زیلینسکی به اورتون ممانعت دلورنتیس از این جابه‌جایی بوده است. او مدعی شده است که دلورنتیس دیگر اجازه نخواهد داد که هیچ‌کدام از بازیکنان ناپولی تا زمانی که با این تیم قرارداد دارند به آنچلوتی ملحق شوند.
کارلتو پس از ترک ناپولی، هدایت اورتون را برعهده گرفت و با این تیم نتایج قابل قبولی هم کسب کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی