نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روز‌هایی که شایعه جدایی لیونل مسی از بارسلونا شنیده می‌شود، نایب رئیس سابق این باشگاه حاضر نشد درباره ماندن او به هواداران اطمینان خاطر بدهد.

به گزارش خبرورزشی ، جوردی مستره، نایب رئیس سابق باشگاه بارسلونا که تا هفت ماه پیش در این سمت فعالیت داشت، ماندن لیونل مسی در نوکمپ را قطعی نمی‌داند.

به دنبال بروز برخی اختلافات میان لیونل مسی و اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، شایعاتی درباره احتمال خروج کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها منتشر شده که جوردی مستره، نایب رئیس سابق آبی‌و‌اناری‌ها هم حاضر به رد آن‌ها نشد. مستره گفت: اتفاقی که در مورد مسی و آبیدال پیش آمد تیم را در وضعیتی ناخوشایند قرار داده است. من نمی‌دانم که آیا مسی حاضر به تمدید قراردادش خواهد شد یا نه. پدر مسی مسئول مذاکره در مورد قرارداد‌های اوست. من همیشه به قراردادهای‌مان با بازیکنان احترام گذاشته‌ام و به وقتش در مورد قرارداد‌های آن مداخله و صحبت کرده‌ام.

نایب رئیس پیشین بارسلونا سپس به ماجرای تلاش نافرجام این باشگاه برای برگرداندن نیمار به نوکمپ در ابتدای فصل اشاره داشت و افزود: مسی مستقیماً از بارتومئو (رئیس باشگاه) خواست که نیمار را برگرداند، اما او را برای این کار تحت فشار قرار نداد.

مستره درباره دلیل خروجش از کادر مدیریتی بارسلونا هم تأکید کرد: من با بارتومئو رابطه خوبی داشتم. در واقع با هیچکسی مشکلی نداشتم. رفتم، چون خودم راحت نبودم. من مجبور نیستم در شرایطی که از کار کردن در آن لذت نمی‌برم، بمانم. بارسلونا، اما همچنان یک باشگاه بزرگ خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی