نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک هوادار منچستریونایتد با ارسال نامه‌ای برای یورگن کلوپ از وی درخواست کرد که نوار پیروزی‌های لیورپول قطع شود.

هوادار منچستریونایتد به یورگن کلوپ: بَسّه، لطفاً ببازید! به گزارش خبرورزشی، لیورپول به‌طور بلامنازع در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با کسب ۲۵ برد و یک تساوی تنها به پنج پیروزی دیگر نیاز دارد تا قهرمانی خود را مسجل کند. اتفاقی که قطعاً باب میل هواداران منچستر یونایتد، دشمن و رقیب اصلی لیورپول نیست.

تیم یورگن کلوپ که لقب قهرمان اروپا را هم یدک می‌کشد، به احتمال قریب به یقین فاتح لیگ برتر خواهد شد و قصد دارد با رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال در فصل ۰۴-۲۰۰۳ برابری کند.

برد‌های متوالی و صدرنشینی قاطعانه لیورپول بهانه‌ای شد برای یک هوادار ۱۰ ساله یونایتد تا برای یورگن کلوپ نامه ای‌احساسی بنویسد: یورگن کلوپ عزیز، نام من «دارا کرلی» است. ۱۰ ساله هستم و طرفدار منچستر یونایتد. برای شما نامه نوشته‌ام تا از شما گلایه کنم. لیورپول بیش از حد در مسابقات برنده می‌شود. اگر ۹ بازی دیگر را ببرید، در این صورت بدون شکست در فوتبال انگلیس قهرمان می‌شوید که یک رکورد است. برای یک هوادار منچستر یونایتد، این بسیار ناراحت‌کننده است؛ بنابراین دفعه دیگر که لیورپول بازی می‌کند، لطفاً شکست بخورید. کافی است که فقط اجازه دهید تیم دیگر گلزنی کند. امیدوارم شما را ترغیب کرده باشم که قهرمان لیگ نشوید و بازی‌هایتان را نبرید.

یورگن کلوپ نیز در پاسخ به این هوادار یونایتد برای وی نوشت: نخست می‌خواهم از تو به‌خاطر نامه‌ای که برایم نوشتی قدردانی کنم. می‌دانم که هرگز برای من و لیورپول آرزوی موفقیت نداری و نخواهی داشت، ولی همیشه آشنایی با جوانی مثل تو که عاشق فوتبال است و با من به همین دلیل تماس برقرار کرده، خوشحال کننده است.

متأسفانه، این بار نمی‌توانم درخواستت را برآورده کنم. همان‌طور که تو می‌خواهی لیورپول ببازد، کار من هم این است که هر کاری انجام دهم تا به لیورپول کمک کنم پیروز شود، چون میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا به دنبال پیروزی لیورپول هستند. من واقعاً نمی‌خواهم آن‌ها را ناامید کنم.

اما از بخت خوب برای تو، ما پیش از این بازی‌هایی را باخته‌ایم و در ادامه نیز خواهیم باخت. مشکل اینجاست که تو در ۱۰ سالگی تصور می‌کنی اوضاع همیشه همین‌گونه باقی خواهد ماند؛ ولی من با ۵۲ سال سن به تو می‌گویم که چنین چیزی امکان ندارد و این وضعیت تغییر خواهد کرد.

با اطمینان به تو می‌گویم چیزی که قطعاً تغییر نخواهد کرد، عشقت به فوتبال و باشگاهت منچستریونایتد است. یونایتد باید به داشتن هواداری مثل تو افتخار کند. امیدوارم اگر بتوانیم بازی‌های بیشتری پیروز شویم و جام‌های دیگری به دست بیاوریم، باعث ناامیدی تو نشویم، چرا که ما در عین حال که دو رقیب هستیم، ولی برای یکدیگر احترام متقابل قائلیم. این معنای واقعی فوتبال برای من است. مراقب خودت باش و با آرزوی موفقیت. یورگن کلوپ.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی