نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه تراکتور استراتژی این تیم در هفته‌های پیش رو را اعلام کرد؛ قهرمانی توأمان در لیگ برتر و جام حذفی.

به گزارش خبرورزشی، تیم تراکتور در بازی با مس کرمان در مرحله یک‌چهارم جام‌حذفی با همه نفرات به میدان رفت و این تیم را ۴- یک شکست داد. چینش اولیه این تیم برابر حریف دسته اولی نشان داد تراکتور به دنبال جام قهرمانی این بازی‌ها و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست. هر چند بعد از این بازی زنوزی، مالک باشگاه تراکتور استراتژی این تیم در هفته‌های پیش رو را اعلام کرد؛ قهرمانی توأمان در لیگ برتر و جام حذفی. رسیدن به این مهم به طور حتم سخت است. با اینکه تراکتور بی‌صبرانه منتظر تصاحب اولین جام قهرمانی در بازی‌های لیگ برتر است و اگر به این مهم دست پیدا نکند امیدوار است قهرمان جام‌حذفی شود و مجوز حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

مأموریت سختی برای ساکت الهامی تعریف شده است. مربی‌ای که اولین فصل حضور در لیگ برتر را به عنوان سرمربی تجربه می‌کند. هر چند او پیش از این دستیار مربیان بزرگی بوده است؛ مربیانی، چون فیروز کریمی، مرحوم ناصر حجازی فقید، صمد مرفاوی، اصغر شرفی و... او از هر یک از این‌ها یک چیز آموخته باشد اکنون مربی باتجربه و پخته‌ای است و همان‌طور که تا به اینجای کار به عنوان جانشین مصطفی دنیزلی درخور تحسین نتیجه گرفته می‌تواند توأمان در لیگ برتر و جام‌حذفی ماجراجویی کند.

نتیجه تراکتور در بازی با مس کرمان، جدیت این تیم در دنبال کردن اهداف تعیین شده از سوی باشگاه را نشان می‌دهد. تراکتور با دو گل هم می‌توانست از سد مس کرمان بگذرد و صعود خود را به مرحله نیمه‌نهایی جشن بگیرد، اما بعد از گل دوم، گل سوم را زد و بعد از گل سوم، گل چهارم را و جالب اینکه بعد از بازی ساکت الهامی به جای ابراز خوشحالی از پیروزی پرگل تیمش گفت ناراحتم از اینکه تراکتور در این بازی گل خورد. این عطش و تلاش برای ماجراجویی از سوی تیم تراکتور به طور حتم بازی‌ها را در هفته‌های پایانی جذاب خواهد کرد، اما تعیین استراتژی از سوی باشگاه و همچنین تلاش بازیکنان برای رسیدن به اهداف تعیین شده دلیلی بر قهرمانی تراکتور در هر دو جام نیست به این خاطر که این فوتبال هم در لیگ برتر و هم در جام‌حذفی مدعیان دیگری هم دارد. به واقع فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و تراکتور و همه تیم‌های مدعی قهرمانی باید به قدرت حریفان خود نیز احترام بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی