نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر نواک جوکوویچ این بار با راجر فدرر اسطوره سوئیسی تنیس جهان در افتاده و او را به حسادت متهم کرده است و می‌گوید راجر به نواک جوکوویچ حسودی می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، پدر نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان، یک چهره جنجالی است که هر از گاهی مصاحبه‌های آتشین انجام می‌دهد و این بار با راجر فدرر اسطوره سوئیسی تنیس جهان در افتاده و او را به حسادت متهم کرده است و می‌گوید راجر به نواک جوکوویچ حسودی می‌کند.

ساردان جوکوویچ ماه گذشته شاهد قهرمانی پسرش در اوپن استرالیا بود که اتفاقاً با برد در مرحله نیمه‌نهایی و مقابل فدرر رقم خورد، از این فرصت استفاده کرده و به فدرر که قهرمان ۲۰ گرند‌اسلم تنیس جهان است حمله کرده است.

فدرر به‌تازگی دچار مصدومیت زانو شده و به همین دلیل شانس حضور در گرند‌اسلم فرانسه را هم از دست داد و این شانس نوله برای رسیدن به رکورد‌های فدرر را افزایش داده است. پدر نوله، پیش از این نیز به شدت از فدرر انتقاد کرده بود و معتقد بود این ستاره سوئیسی خارج از میدان رفتارش کاملاً متفاوت از آن ورزشکار مؤدب و جنتلمنی است که جلوی دوربین‌ها از خود نشان می‌دهد. سال ۲۰۱۳ ساردان در مورد فدرر گفته بود: «او شاید همچنان بهترین تنیس‌باز تاریخ باشد، اما به‌عنوان یک انسان، کاملاً برخلاف آن است.»

در آن زمان نواک جوکوویچ بابت حرف‌های پدرش عذرخواهی کرد، اما به‌نظر می‌رسد ساردان نه تنها حرف‌های خود را فراموش نکرده بلکه همچنان روی آن‌ها اصرار دارد. او به‌تازگی در گفتگو با روزنامه صربستانی «نووستی» بار دیگر از شخصیت فدرر انتقاد کرده است: «فدرر از همان روزی که نواک شروع به درخشیدن در تنیس جهان کرد به او حسودی کرده، چون می‌داند که پسر من از او بهتر است و بالاتر از او قرار خواهد گرفت.» ساردان دوباره حرف قدیمی خود را در این مصاحبه نیز تکرار کرد: «فدرر یک تنیس‌باز برجسته است، اما در مورد شخصیت او نمی‌توان چنین حرفی زد.»

ساردان همچنین معتقد است پسرش به زودی به رکورد ۲۰ قهرمانی فدرر در گرند‌اسلم‌ها خواهد رسید. نواک فعلاً ۱۸ قهرمانی به دست آورده و برای پشت‌سر گذاشن فدرر به سه جام دیگر نیاز دارد. در حالی که پدر او با صحبت‌هایش تلاش دارد بین ستاره‌های برتر تنیس جهان اختلاف بیندازد، جوکوویچ در مصاحبه‌ای که اخیراً داشته شایعه ناراحتی او بابت برخورد بهتر مردم و رسانه‌ها با فدرر و نادال در مقایسه با او را رد کرد و گفت هیچ‌وقت بابت اینکه در بعضی ورزشگاه‌ها به او بی‌احترامی شده است ناراحت نشده و از کسی متنفر نیست. او در دیدار فینال اوپن استرالیا مقابل دومنیک تیم چند بار از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه هو شد: «خیلی چیز‌ها خوانده‌ام در مورد اینکه من محبوب نیستم، اما واقعاً خودم چنین برداشتی نداشته‌ام، به‌ویژه بیرون از زمین تنیس. حتی اگر این موضوع درست هم باشد چرا من باید سعی کنم بر آتش این ماجرا اضافه کنم. نمی‌خواهم احساسات و مسائل منفی را دامن بزنم، چیز‌هایی مثل تنفر و عصبانیت. هیچ حس بدی نسبت به افرادی که از من حمایت نمی‌کنند ندارم. گفتن این حرف به این معنی است که بابت واکنش‌هایی که گاهی اوقات درون زمین انجام می‌دهم اصلاً خوشحال نیستم، چون بعضی‌وقت‌ها احساسات درون زمین بر من غلبه می‌کند و باعث می‌شود چهره ناخوشایندی از خودم به نمایش بگذارم.»

او قبول دارد که فدرر و نادال طرفداران بیشتری در تنیس جهان نسبت به او دارند: «این یک حقیقت است که تعداد کسانی که طرفدار نادال و فدرر هستند از طرفداران من بیشتر است، اما این به خاطر چیزی است که آن‌ها در تنیس جهان ارائه کرده‌اند. معنی اش این نیست که هواداران آن‌ها از من متفرند و قطعاً به این معنی نیست که من باید صربستانی را علیه همه دنیا بسیج کنم فقط به اینکه در فینال‌های گرند‌اسلم‌ها تعداد طرفداران من کمتر از حریفانم است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی