۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر از تساوی مقابل تیم فوتبال اورتون به عنوان یک نتیجه عادلانه نام برد.

سولشائر، راضی از تساوی با تیم کارلتو

به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل اورتون در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از رقم خوردن یک نتیجه عادلانه گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار داشت: این بازی ۲ نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول عالی بودیم. البته شروع کار خیلی عجیب رقم خورد و نباید یک - صفر عقب می‌افتادیم. پس از آن فوتبال فوق العاده‌ای بازی کردیم و باید با برد به رختکن می‌رفتیم. در انتها می‌توانستیم برنده شویم. در کل نیمه دوم دفاع کردیم و از این امتیاز راضی هستیم. یک امتیاز چیزی است که هر ۲ تیم لایق آن بودند. نیمه اول برای ما و نیمه دوم برای آن‌ها به نظر می‌رسید.

او درباره اشتباه داوید دخه‌آ افزود: اگر خیلی توپ را نگه دارید، این اتفاق در فوتبال رخ می‌دهد. کالورت لوین همه توپ‌ها را تعقیب می‌کند و بد شانس بودیم که توپ وارد دروازه شد. به این صحنه واکنش نشان دادیم و به گلی که لیاقتش را داشتیم، دست یافتیم.

سولشائر درباره تاثیر برونو فرناندس گفت: او بازیکن خوبی است و بازیکنی که چنین کاری برای ما انجام بدهد را کم داشتیم. از مشارکت او راضی هستم.

او در پایان افزود: بازی در انتهای کار پر جنب و جوش بود. فکر می‌کردیم می‌توانیم و باید برنده شویم، اما بعد در آن سوی زمین، لحظات دراماتیکی پیش آمد. داوید دخیا به من گفت به خاطر حضور گیلفی سیگوردسون در آن صحنه حواسش پرت شده است. مهار او با پای راست فوق‌العاده بود. اطمینان صددرصدی داشتم که آن توپ گل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی