نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدارهای لغو شده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تاریخ جدید مراحل حذفی را اعلام کرد.

به گزارش خبرورزشی، سایت رسمی کنفدراسیون آسیا (AFC) اعلام کرد دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود در ماه‌های مارس و آوریل برگزار شود و امکان برگزاری آنها وجو ندارد، به ماه‌های می و ژوئن منتقل شد.
نشست نمایندگان انجمن‌های عضو منطقه شرق آسیا و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار و تصمیم بر طولانی شدن مراحل حذفی مسابقات برای برگزاری همه دیدارها گرفته شد. به این ترتیب مقرر شد بازی‌های لغو شده مسابقات در روزهای 30 و 31 اردیبهشت (هفته سوم)، 6 و 7 خرداد (هفته چهارم)، 27 و 28 خرداد (هفته پنجم) و 3 و 4 تیر (هفته ششم) برگزار شود.
تصمیم‌گیری درباره مسابقات مرحله گروهی مربوط به مسابقات شرق آسیاست. قرار است روز شنبه آینده نشست اضطراری با حضور نمایندگان باشگاه‌های غرب آسیا برگزار و در این باره تصمیم‌گیری شود.
در صورتی که دو تیم یک مسابقه برای تاریخ اعلام شده به توافق برسند و نیز در صورت موافقت AFC، بازی‌ها در موعد مقرر برگزار می‌شود. برنامه کامل بازی‌ها روز 26 اسفند اعلام خواهد شد.
دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها به روزهای 21 و 22 مرداد (دور رفت) و 4 و 5 شهریور (دور برگشت) منتقل می‌شود. بازی‌های یک‌چهارم نهایی در 25 و 26 شهریور (دور رفت) و 8 و 9 مهر (دور برگشت) برگزار می‌شود. مرحله نیمه‌نهایی نیز 29 و 30 مهر (دور رفت) و 6 و 7 آبان (دور برگشت) برگزار خواهد شد. راه‌یافتگان به فینال هم در همان تاریخ قبلی یعنی 2 و 8 آذر به مصاف هم می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی