نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا در حالی صدرنشین موقت لالیگاست که روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و هفته سرنوشت‌سازی پیش رو دارد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از آس، با وجود این که علائم هشدار دهنده در باشگاه بارسلونا کاملا آشکار است، اما تیم کیکه ستین توانست با پیروزی شنبه شب برابر رئال سوسیداد دوباره به صدر جدول برگردد (البته به طور موقت). آبی اناری‌ها با یک پنالتی جنجالی که VAR گرفت، یک بر صفر مهمانشان را شکست دادند.
 
تیم کاتالانی در چنین شرایطی تا ۱۰ روز دیگر در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی خواهد رفت. بازی رفت با تساوی یک بر یک تمام شد و اگر بارسا در نوکمپ پیروز شود به دور بعد صعود می‌کند. بارسلونا با دو واقعیت روبرو است. از یک طرف با شانس بیشتر می‌تواند به راحتی به هدفش برسد. از طرف دیگر می‌تواند مانند یک تیم حبس شده و ضعیف خود را نشان دهد که تنها با یک وزش باد شرایطش تغییر می‌کند.
 
نوکمپ همیشه نقطه قوت تیم کاتالانی محسوب می‌شود. آبی اناری‌ها از ۴۲ امتیاز ممکن در این ورزشگاه در لالیگا ۴۰ امتیاز به دست آورده‌اند. با این حال استرس همچنان روی صورت بازیکنان در ورزشگاه خانگی دیده می‌شود. در سه بازی اخیر صدای سوت‌های اعتراض آمیز علیه تیم شنیده شد. همچنین در دو دیدار گذشته دستمال‌های سفید به نشانه اعتراض در دستان تماشاگران به نمایش درآمد. اعتراض به مدیریت با حمایت از کادر فنی همراه شده است.
 
با این انتقاد‌ها تیم در یک شرایط پیچیده قرار گرفته است که از آن رنج می‌برد. سطح تیم پایین آمده و اندک برتری‌هایش نیز دیده نمی‌شود. آمار گلزنی بارسا کاملا افت کرده است. در این شکی نیست که ستین خود را با اعتماد به نفس و راضی نشان می‌دهد و می‌خواهد به مشکلات پایان دهد در حالی که می‌داند بازیکنانش در ضربات پایانی کم دقت هستند و حریفان بزرگی را پیش رو دارند.
 
بارسلونا پس از پیروزی برابر رئال سوسیداد یک هفته را با خیال آسوده سپری خواهد کرد و سپس با روز‌های تعیین کننده خود روبرو خواهد شد. ابتدا به مصاف مایورکا می‌رود و سپس برای صعود به یک چهارم نهایی تلاش خواهد کرد. این دو بازی می‌تواند آبی اناری‌ها را از قرنطینه بیرون بیاورد، اما با توجه به ضعف‌هایی که پیش از این ذکر شد هر لغزشی شرایط را بدتر خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی