۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شیاطین سرخ گفت: رکورد کلین شیت‌های ما درخشان شده و اوضاع از این نظر در حال بهتر شدن است.

سولشائر: منچسترسیتی را عقب نشاندیم به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر پس از برتری ۲ بر صفر تیمش در دربی مقابل منچسترسیتی گفت: احساس می‌کنیم تیم در حال پیشرفتی هستیم. خواسته هواداران برای خوب کار کردن‌مان را حس می‌کنیم و آن‌ها هم شاهد عملکرد ما هستند؛ بنابراین اوضاع بهتر و بهتر می‌شود. هنوز در رده پنجم قرار داریم. برای رسیدن به چلسی و لسترسیتی باید امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم منچستریونایتد افزود: اشتیاق، نگرش، تعهد و ارتباط بین بازیکنان و هواداران برایم لذتبخش‌ترین بخش کار بود. گاهی حریف را پرس کردیم، آن‌ها را عقب نشاندیم و تلاش کردیم با جدیت بازی کنیم. کاری کردیم تا حریف اشتباه کند و از این نتیجه رضایت داریم. آنتونی مارسیال و برونو فرناندس گل کاشتند. مربیگری در تیمی که چنین نگرشی دارد، مایه مباهات است. برای بازیکنان ما شکست دادن تیمی مثل منچسترسیتی فوق العاده است. برای آن‌ها خوشحال هستم.

او در ادامه افزود: رکورد کلین شیت‌های ما درخشان شده و اوضاع از این نظر در حال بهتر شدن است. با حضور برندن ویلیامز و آرون ون بیساکا در کناره‌ها در سیستم ۲-۵-۳ پر تلاش بودیم، اما در نیمه دوم بیشتر ۱-۵-۴ ظاهر شدیم. سیتی در هنگام در اختیار داشتن توپ خیلی خوب است. آن‌ها را کنترل کردیم. هر لحظه امکان گلزنی رقیب وجود داشت. به همین خاطر دنبال گل دوم بودم. ۳ فرصت داشتیم که فقط دروازه‌بان مقابل بازیکن ما قرار داشت و می‌توانستیم کار را تمام کنیم. باید قدرت تصمیم گیری بیش‌تری داشته باشیم. تیم ما در مرحله یادگیری قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی