نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر سازمان لیگ بخواهد بازی‌ها را از ۱۴ فروردین شروع کند، دیگر برنامه قبلی مدنظر نخواهد بود و بازی‌ها از هفته ۲۲ لیگ برتر دنبال می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعاً بازی‌های مقدماتی جام جهانی را پاییز و دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا را از آخر اردیبهشت تا ابتدای تیر برگزار کند، فدراسیون فوتبال می‌تواند از ۱۴ فروردین تا ۵ خرداد که تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ است، پرونده لیگ برتر نوزدهم را ببندد.
اگر سازمان لیگ بخواهد بازی‌ها را از ۱۴ فروردین شروع کند، دیگر برنامه قبلی مدنظر نخواهد بود و بازی‌ها از هفته ۲۲ لیگ برتر دنبال می‌شود. پیش از این قرار بود از ۱۴ فروردین تا ۱۶ فروردین ۹۹ بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار شود که حالا سازمان لیگ در نظر دارد بازی‌های هفته بیست‌ودوم را در همین روز‌ها برگزار کند. البته اگر کرونا شرش را کم کند و وزارت بهداشت اجازه برگزاری بازی‌ها را بدهد... فروردین‌ماه معلوم می‌شود لیگ نوزدهم دنبال خواهد شد یا نه؟! سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تمایل دارند لیگ را پشت در‌های بسته از ۱۴ فروردین آغاز کنند و ۵ خرداد هم به پایان برسانند و در این میان هر وقت شرایط از لحاظ بهداشتی امن شد، تماشاچی را راه بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی