نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان کلوپ در دو دیدار رفت و برگشت مقابل اتلتیکو مادرید شکست خوردند تا تیم اسپانیایی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

حذف مدافع قهرمانی؛ دژ آنفیلد فرو ریخت به گزارش خبرورزشی، آنفیلد میزبان یکی دیگر از دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، دیداری که با غافلگیری لیورپول مقابل اتلتیکومادرید و شکست 3 بر 2 این تیم به پایان رسید تا مدافع عنوان قهرمانی خیلی زود با تورنمنت وداع کند. (اینجا ببینید)

از ابتدای بازی روشن بود اتلتیکو برای حفظ برد بازی رفت وارد میدان شده و دفاع لایه‌لایه همیشگی تیم سیمئونه چیده شد. با این حال لیورپول موفق شد دقیقه 42 این سد دفاعی را با گل واینالدوم که با ضربه سر به ثمر رسید، بشکند.

حذف مدافع قهرمانی؛ دژ آنفیلد فرو ریخت

در نیمه دوم بازی اغلب در یک‌سوم زمینِ اتلتیکو در جریان بود، اما لیورپول موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری هدر داد و درخشش اوبلاک هم دلیل مهمی برای گل نزدن سرخ‌ها برای مرتبه دوم به شمار می‌رفت. با نتیجه یک بر صفر دیدار به وقت‌های اضافه رفت. بعد از 90 دقیقه، دیدار حوادث بسیاری را در خودش دید. دقیقه 94 فیرمینو ضربه سرش را به تیر دروازه زد و در برگشت خودش آن را تبدیل به گل کرد.

حذف مدافع قهرمانی؛ دژ آنفیلد فرو ریخت

وقتی هواداران لیورپول خیال می‌کردند صعود تیم‌شان مسجل خواهد شد، اشتباه آدریان باعث شد بار دیگر این تیم از نبود آلیسون ضربه بخورد. یورنته در دقیقه 97 گل اول اتلتیکو را زد. دقیقه آخر وقت اضافه اول یک مرتبه دیگر یورنته که به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، با شوت زمینی و دقیق خودش گلزنی کرد تا کار لیورپول برای جبران دشوارتر شود.

حذف مدافع قهرمانی؛ دژ آنفیلد فرو ریخت

در آخرین دقیقه بازی هم در یک ضدحمله دیگر مثل همه گل‌های اتلتیکو، موراتا که او هم بازیکن تعویضی بود گل سوم را زد. به این ترتیب لیورپول بعد از 6 سال در آنفیلد شکست خورد. باخت قبلی‌شان هم مقابل دیگر تیم مادریدی یعنی رئال بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی