نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات مدیره استقلال گفت: هر روز صبح که بلند می‌شویم یک پرونده جدید برای ما می‌آید. فتح الله زاده بنده خدا هم از وقتی که آمده با این پرونده‌ها و شکایت‌ها مواجه شده و الان هم مریض است.

به گزارش خبرورزشی، کامران منزوی در خصوص شرایط سخت باشگاه استقلال اظهار داشت: شرایط باشگاه استقلال هم تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور است. زمانی که ما اول فصل را شروع کردیم دلار چند بود، الان چند است؟ تفاوت همین دلار چقدر روی کار ما تاثیر گذاشته است.
عضو هیات مدیره استقلال در گفتگو با بانک ورزش گفت: قرارداد ما با یکی از اسپانسر‌ها تا سال ۱۴۰۲ است و نکته قابل توجه این که تورم این اسپانسر تا این سال ثابت مانده است. از زمانی هم که ما به باشگاه استقلال آمدیم یک ریال هم از این اسپانسر دریافتی نداشتیم. نرخ تورم همه ملت تغییر کرده و فقط برای این اسپانسر که باید به ما پول بدهد تغییر نکرده است. انگار نه انگار که نرخ تورم در ایران چند سال پیش ۴ در صد بود الان به ۴۱ در صد رسیده است. اگر آن‌ها با ما همکاری نکنند به زودی نام شان را اعلام می‌کنیم.
وی در ادامه در خصوص طلب‌های این باشگاه از سازمان لیگ گفت: همه از سازمان لیگ طلب دارند جز استقلال. ما نمی‌دانیم چرا هر چقدر که بازی می‌کنیم از بدهکاری مان کم که نمی‌شود هیچ، تازه به بدهی هایمان اضافه هم می‌شود. پس چرا استقلال بازی می‌کند؟ ما هر بازی که انجام می‌دهیم تازه بدهکار‌تر می‌شویم و خودمان هم سر در نمی‌آوریم که این چه حساب و کتابی است.
منزوی در ادامه افزود: اگر بازی‌های آسیایی در داخل ایران برگزار می‌شد بخشی از هزینه‌های ما کم می‌شد، اما برگزاری بازی‌ها در خارج از کشور هزینه هایمان را چند برابر کرد. مگر ما تیم دولتی نیستیم چه کسی آمد به ما بگوید این کمک هزینه را بگیرید؟
وی اعلام کرد: هر روز صبح که بلند می‌شویم یک پرونده جدید برای ما می‌آید. فتح الله زاده بنده خدا هم از وقتی که آمده با این پرونده‌ها و شکایت‌ها مواجه شده و الان هم مریض است. دیگر نمی‌دانیم چه کار کنیم؟ کمک‌های هواداران به باشگاه هم ۱۲۵ میلیون شد که هزینه اش به اندازه دو، سه سفر داخلی برای تیم است. استقلال هزینه دارد و اگر الان فکری به حال آن نشود ما به مشکلات بیشتری می‌خوریم. از طرفی در آمد نداریم و کلی بدهی داریم از سویی هم باید استقلال را ببندیم، بازیکن بگیریم. با این شرایط کار باشگاه خیلی سخت است. با همه این‌ها فتح الله زاده، خلیل زاده و دیگر دوستان دارند تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود.
منزوی در پایان گفت: خدا نگذرد از کسانی که بین خلیل زاده و موسوی اختلاف انداختند. این اختلاف‌ها کار ما را هم سخت‌تر کرد.
وی در خصوص استعفای خود اعلام کرد: بنده ۵ ماه است که استعفا داده ام و چند بار هم از وزیر ورزش خواسته ام که با استعفایم موافقت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی