نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود، باید روی امتیازات دیدار‌های خارج از خانه بیشتر حساب کند.

به گزارش خبرورزشی، در گذشته‌ای نه چندان دور تیم‌ها برای موفقیت روی امتیازات دیدار‌های خانگی بیشتر از امتیازات دیدار‌های بیرون از خانه حساب می‌کردند، اما اکنون شرایط متفاوت شده است. تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود، باید روی امتیازات دیدار‌های خارج از خانه بیشتر حساب کند. به واقع در فوتبال حرفه‌ای امروز امتیاز میزبانی کمرنگ شده و تیم باید در دیدار خارج از خانه هم برای پیروزی بازی کند.

پرسپولیس تیم مدعی قهرمانی در این فصل از بازی‌ها تا به این جای کار در دیدار‌های خارج از خانه بهتر از دیدار‌های خانگی امتیاز گرفته و صدرنشین بازی‌های خارج از خانه است. پرسپولیس در ۱۰ بازی خارج از خانه در ۸ بازی پیروز شده و تنها در دو بازی شکست خورده و این بدین معنی است که در بازی‌های انجام داده خارج از خانه مساوی نداشته است. ۱۷ گل زده و ۲ گل خورده دستاورد پرسپولیس از ۱۰ بازی بیرون از خانه است. ۲۴ امتیاز هم برای پرسپولیس از مصاف‌های خارج از خانه به دست آمده است. جالب اینکه پرسپولیس در جدول بازی‌های خانگی بعد از تراکتور دوم است. این تیم در ۱۱ دیدار خانگی تنها در ۷ بازی پیروز شده است. ۲ مساوی و ۲ باخت به همراه ۱۴ گل زده و ۴ گل خورده دستاورد پرسپولیس در بازی‌های خانگی است و کاملاً ملموس است تیم جدا از نتیجه گیری در تعداد گل‌های زده و خورده هم در بازی‌های خارج از خانه بهتر از دیدار‌های خانگی بوده است.

در این فصل از بازی‌ها پرسپولیس به خوبی ثابت کرد تیم مدعی قهرمانی حتی باید در دیدار‌های خارج از خانه بهتر از دیدار‌های داخل عمل کند. پیروزی در چنین دیدار‌هایی علاوه بر اینکه سه امتیاز حساس به حساب تیم مدعی واریز می‌کند سه امتیاز حساس از تیم میزبان می‌گیرد و چنین دیدار‌هایی در مصاف دو تیم مدعی به واقع دیدار‌های ۶ امتیازی است. کارنامه پرسپولیس در دیدار‌های خارج از خانه نشان می‌دهد تا به اینجای کار یک تیم شایسته برای کسب عنوان قهرمانی است. در روز‌های اخیر البته برخی از تیم‌ها مدعی شده‌اند قهرمانی این تیم مهندسی شده است! در حالی که مهندسی در خانه حریف شدنی نیست! خارج از این مباحث بچگانه و دور از واقعیت باید گفت تیم پرسپولیس به لطف عملکرد خوب در دیدار‌های خارج از خانه برای چهارمین قهرمانی متوالی تلاش می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی