۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال می‌گوید فیفا و AFC با آن همه درآمد همه دیدارهایشان را در همه سطوح لغو کردند.

به گزارش خبرورزشی، پیروز قربانی کاپیتان پیشین استقلال معتقد است آن زمانی که می‌گفت در نحوه بستن قرارداد‌ها دقت کنید کسی گوشش بدهکار نبود و حالا باید استقلال زیر بار این همه بدهی برود. قربانی همچنین از هیئت مدیره دلخوراست که در این روز‌های سخت در کنار فتح‌الله‌زاده نبودند.

مسابقات لیگ هم تا آخر فروردین ماه لغو شد؟
سازمان لیگ باید زودتر از این‌ها مسابقات لیگ را تعطیل می‌کرد اگر بازی‌ها از سر گرفته می‌شد و یک نفر خدای ناکرده در همه سطوح لیگ جانش را از دست می‌داد چه کسی پاسخگو بود بازیکنان ما غیر از خودشان خانواده‌هایشان هم در معرض این خطر و بیماری قرار داشتند.

به نظرتان چرا سازمان لیگ اصرار بر انجام بازی‌ها داشت؟
این را باید از خودشان پرسید فیفا و AFC با آن همه درآمد همه دیدارهایشان را در همه سطوح لغو کردند امیدوارم که AFC برای فوتبال ایران سرلوحه باشد.

خیلی از تیم‌ها هم تا چند روز پیش در حال تمرین کردن بودند؟
این را دیگر من نمی‌دانم چه بگویم این همه اصرار داشتند مسابقات تعطیل شود، اما حالا بعضی از تیم‌ها تمرین می‌کنند اگر خودم در یک باشگاهی مسئولیت داشتم هیچ وقت نمی‌گذاشتم بازیکنان تمرین یا وارد مسابقات شوند.

این روز‌ها استقلال هم بابت بدهی‌هایش شرایط خوبی ندارد؟
متاسفانه این بدهی‌ها نمی‌دانم کی دست از سر فوتبال ایران بر می‌دارد. سال‌هاست که ما تیم‌هایمان درگیر بدهی هستیم. آن موقع که ما می‌گفتیم در نحوه بستن قرارداد‌ها دقت کنید همه موضع می‌گرفتند حالا بیایند و بدهی‌ها را پرداخت کنند. وقتی یک مربی را به همین راحتی کنار می‌گذارید حتما باید عواقبش را هم در نظر بگیرید.

حتی این بدهی‌ها ممکن است باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود؟
اگر در گذشته پنجره تیم‌ها بسته شد چه اتفاقی افتاد این بار هم می‌افتد و آب از آب تکان نمی‌خورد نمی‌دانم کی می‌خواهیم درست عبرت بگیریم. حتما باید تعلیق شویم تا به خودمان بیاییم

فتح‌الله‌زاده هم در کمتر از ۱۶ روز استعفا داد؟
فکر می‌کنم فتح‌الله‌زاده فهمید که استقلال چه مشکلاتی دارد. آنقدر فشار رویش بود که به این روز افتاد و رفت. از هیئت مدیره دلخور و تعجب می‌کنم که چرا در کنار حاجی نبود.

نقش هیئت مدیره استقلال در حل این بدهی‌ها چیست
به هر حال اعضای هیئت مدیره وظیفه دارند که منابع مالی را برای استقلال برای حل مشکل بدهی‌ها تامین کنند اگر آن‌ها قرار است فقط اسم‌شان در هیئت مدیره باشد بودن یا نبودشان هیچ فرقی نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی