۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل پیشین استقلال در خصوص وضعیت مدیریت این باشگاه صحبت کرد و گفت مشکل اصلی سیستم مدیریتی در ورزش ما است.

به گزارش خبرورزشی، کاظم اولیایی در گفتگو با فوتبالی در خصوص مشکل مدیریتی در استقلال اعلام کرد: چند سال است که آب در هاون می‌کوبند و هیچ سودی برای این ورزش ندارند. در هیچ جای دنیا دولت تیم داری نمی‌کند و در هیچ جای دنیا ساختار باشگاه به تمسخر گرفته نمی‌شود، اما متاسفانه در کشور ما آقایان توهم دانایی دارند و می‌خواهند ورزش را به شکلی که خودشان می‌خواهند اداره کنند. حتما یک اشتباهی وجود دارد که فوتبال ما به این روز افتاده است. آقایان فوتبال را گروگان گرفته اند و به دنبال منافع خود هستند.
وی در ادامه افزود: فرقی ندارد هر کسی که وارد این فوتبال شود به مشکل می‌خورد. پذیرنده حکم، حکم دهنده و تصمیم گیرنده همه مقصر این ناکامی هستند. این‌ها آدم‌های بله قربان گو می‌خواهند و مردم هم نباید فریب این آدم‌ها را بخورند.
اولیایی در پایان اظهار داشت: همه می‌دانند ما از این راه مدیریت فوتبال نمیتوانیم نتیجه بگیریم حداقل وزارت ورزش شجاعت داشته باشد و برای ۵ سال به صورت مزایده این باشگاه را به متخصصان این کار بدهد نه این که دنبال آدم‌های خودش باشد و کسانی که عروسک خیمه شب بازی وزارت باشند. متاسفانه همین مدیران زمانی که به استقلال می‌آیند از وزارت ورزش تعریف می‌کنند و وقتی می‌روند انتقاد و حرف‌های پشت پرده را می‌زنند. دیگر این صحبت‌ها چه فایده دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی