۰
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه فرانسوی نوشته است که نیمار نسبت به وضعیت شیوع کرونا در پاریس احساس خطر کرده و به کشورش بازگشته است.

به گزارش خبرورزشی، نیمار در چند سال اخیر همواره به بهانه‌هایی همچون مصدومیت، بیماری و ... به دنبال فرصتی برای بازگشت به وطنش برزیل و شرکت در جمع دوستان و میهمانی‌های مختلف بوده است. آخرین مورد آن هم مصدومیتش در آستانه کارناوال سنتی برزیلی‌ها بود که سبب شد اتهاماتی به او نسبت داده شود. به همین دلیل با شیوع کرونا و تعلیق سه هفته‌ای لوشامپیونه هم کمتر کسی انتظار داشت که او برنامه‌ای برای سفر به برزیل نداشته باشد. اما ظاهراً او خیلی دیر تصمیم به این کار گرفته است، زمانی که دولت فرانسه دستور قرنطینه اجباری را برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا داده است.

در واقع روز گذشته (سه‌شنبه) بود که فرانسوی‌ها محدودیت‌های سفت‌و‌سختی را برای رفت‌و آمد شهروندان این کشور اعمال کردند و تنها به آن دسته از افرادی که دارای مجوز رسمی باشند اجازه تردد در خیابان‌های پاریس داده می‌شود. اتخاذ این تصمیم به دنبال شیوع پرسرعت ویروس کرونا در فرانسه بوده است که تاکنون هفت هزار و ۶۵۲ نفر را مبتلا کرده و جان ۱۴۸ نفر را هم گرفته است. این موضوع شامل حال بازیکنان لوشامپیونه هم شده و ظاهراً بعضی از آن‌ها از جمله نیمار تحمل چنین سطحی از سختگیری را نداشته‌اند.

نیمار مانند دیگر بازیکنان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از چند روز پیش قرنطینه خانگی‌اش را آغاز کرده است و در این روز‌ها به دستور باشگاه، موظف بود که نیم ساعت از وقت خود در روز را صرف انجام تمرینات آمادگی جسمانی در خانه مانند دویدن روی تردمیل و رکاب زدن با دوچرخه ثابت کند. با این حال در مورد نیمار چیزی دیگری که توجه رسانه‌های فرانسوی را جلب کرده و آن کم‌کاری عجیب و غیرمنتظره این بازیکن در فضای مجازی است.

نیمار که معمولاً به صورت روزمره از فعالیت‌های زندگی شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی فیلم و عکس منتشر می‌کرد، الان مدتی است که دیگر طرفداران خود را در جریان فعالیت‌هایش قرار نمی‌دهد. همین موضوع سبب شده است که نشریه پاریسین در گزارشی ادعا کند که قرنطینه اجباری دولت فرانسه برای مردمش، نیمار را مضطرب کرده و احتمال دارد که او با هواپیمای شخصی خودش به برزیل برگشته باشد، جایی که شیوع ویروس کرونا نسبت به فرانسه به مراتب کمتر بوده و تا به حال تنها ۳۲۱ نفر مبتلا شده‌اند و یک نفر جانش را از دست داده است.

ظاهراً حتی پاری سن‌ژرمن هم تلاشی برای ممانعت از سفر نیمار به برزیل انجام نداده است، چرا که اطمینان داشته بازیکنان این تیم به قوانین دولت امانوئل ماکرون به منظور مهار شیوع کرونا احترام خواهند گذاشت. با این حال منابعی در داخل باشگاه منکر این موضوع شده‌اند.

نشریه پاریسین نوشته است که تردید دارید نیمار تنها بازیکن پاری‌سن‌ژرمن باشد که در آخرین دقیقه قبل از اعمال قرنطینه سراسری در پاریس، تصمیم به فرار از این شهر و بازگشت به وطن خود گرفته است. این نشریه از PSG درخواست کرده درباره وضعیت بازیکنان این تیم شفاف‌سازی کند، اما هنوز چنین اقدامی از سوی قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه صورت نگرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی